Facebook Pixel
Успешна e-mail marketing кампания

Много често собствениците на бизнеси гледат на e-mail marketing-a като бърз начин да уведомят своите настоящи клиенти за новите предложения и промоции. За съжаление, потребителите всекидневно получават хиляди рекламни съобщения. Много от тях остават непрочетени, защото много хора ги приемат за поредния спам и дори не ги отварят.

Искате да разберете тайната за успешната e-mail marketing кампания? В тази статия ще Ви споделим защо целевата Ви аудитория е първата стъпка към успеха.

Първоначално набиране на e-mail адреси е много важна стъпка, на която малко хора обръщат внимание. Има голяма разлика между имейли на настоящи клиенти или хора, абонирали се за Вашия информационен бюлетин и списък с имейли, които сте закупили от дадена компания.

В първият случай, Вие ще изпратите кампанията си на хора, които вече са проявили интерес към Вашия продукт или услуга. Докато във втория е много важно какви са имейлите и на какъв принцип са били обединени в един списък.

Затова тук има голяма вероятност да изгубите времето на екипа си с подготвянето на e-mail marketing кампанията. Причината е, че имейлите изпратени на неподходящи хора, няма да бъдат отворени и потребителите ще се отпишат от имейл списъка Ви. В допълнение на това, Вие също няма да можете да имате възвращаемост на времето, което сте инвестирали.

Това е причината правилната аудитория да е ключова за всяка e-mail marketing кампания.

Ние винаги съветваме клиентите си, ако имат възможност да събират имейлите за кампаниите си  органично. Това може да стане чрез рекламни кампании в социалните мрежи,  предлагане на безплатни уебинари, семинари и различни събития.

Добра практика е и включването на минали, настоящи и потенциални клиенти, които са се абонирали за Вашия Newsletter чрез сайта.

Но събирането на един списък от потенциални клиенти не е достатъчно, за да кажете, че имате подходяща аудитория за своята e-mail marketing кампания.

Следва разделянето на Вашата текуща аудитория на по-малки сегменти и групирането ѝ според конкретни критерии като пол, възраст, местожителство и други.

Успешна имейл маркетинг кампания

Нека да Ви дадем пример от практиката ни.

Представете си, че имате онлайн магазин, който предлага бански. Искате да направите e-mail marketing кампания, за да рекламирате новата си дамска колекция. В този случай трябва да сигментирате аудиторията си по пол и да изпратите имейла на всички дами.

Разбира се, винаги можете да го изпратите на всички от списъка си. Но за мъжете този имейл ще представлява спам и няма да има никаква полезна информация за тях. Затова много от тях могат да решат да се отпишат от Вашия бюлетин и така да ги загубите от аудиторията си.

Това са само две от причините защо изборът на аудитория е важен за всяка e-mail marketing кампания. Свържете се с нас на телефон: 0883 33 02 16, ако искате да Ви помогнем да изведете бизнеса си на следващото ниво.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 × 5 =