Цялостна рекламна стратегия – маркетинг и рекламна стратегия за бизнеса
Без значение дали тепърва започвате или сте на пазара от години, никога не е лошо да помислите за онлайн присъствието си. Особено сега, когато пандемията с Covid-19 продължава да оказва въздействие на бизнеса в световен мащаб.
За тези от Вас, които все още нямат сайт или социални мрежи, всичко това може да Ви звучи поразително. Но в днешно време не е необходимо да разчитате единствено на физическия магазин, препоръки от клиенти или печатна реклама. Можете да се възползвате от предимството на модерните технологи и Интернета.
Защото 90% от населението на България имат мобилни телефони и използват Интернет. Това означава, че Вашите клиенти са онлайн и е време и Вие да бъдете там!
Какво представлява цялостната рекламна стратегия в онлайн пространството?
Всеки собственик иска бизнеса му да се развива и си поставя цели, които да изпълни. Те могат да бъдат насочени към увеличаване на продажбите, производството, екипа, поддържане на по-добра връзка с клиентите и дори въвеждане на нови продукти на пазара.
Всяка стратегия се обуславя на данни и анализи. Затова преди да се премине към изготвяне на цялостна рекламна стратегия, ние от Оптимизирай Ме правим анализ. В него разглеждаме състоянието на Вашия сайт и онлайн представяне. Посочваме пропуските и Ви даваме съвети какво трябва да се подобри още преди да започнем усилена работа по рекламите.
Ако все още нямате никакво присъствие в Интернет, първата стъпка е да се погрижим за това преди да преминем към рекламната стратегия.
Цялостната рекламна стратегия за онлайн пространството е план, който с нашия екип изготвяме специално за Вашия бизнес и нуждите му. В него ще очертаем как ще подобрим Вашето онлайн представяне и кои канали ще използваме. Ще определим маркетинговите цели, които търсите чрез канали като социалните мрежи и Google.
Освен това, в цялостната рекламна стратегия за онлайн пространството ще определим какви рекламни кампании, за какъв период ще се правят и какъв ще бъде техния бюджет.
Кои канали могат да се включат в цялостната рекламна стратегия за онлайн пространството?
Важно е да обърнем внимание, че няма два еднакви бизнеса. Дори тези, които работят в един сектор имат свои специфични особености, които ги различават. Затова една и съща рекламна стратегия може да е изключително ефиктивна за една фирма, но да не носи резултати за друга.
Затова ние НИКОГА не предлагаме стандартизирани рекламни стратегии с идеята да спестим време или пари. Дори напротив, обръщаме инвидуално внимание на всеки един клиент и на база на нуждите и целите на бизнеса му, избираме най-добрите канали за реклама. Те могат да бъдат:
– Сайт;
– SEO оптимизация;
– Видео маркетинг;
– Google Ads и Google My Business;
– Социални мрежи – Facebook, Instagram, Twitter и други;
– Имейл маркетинг;
Обърнете внимание, че нашите цялостни рекламни стратегии са направени на база на текущата ефективност, особеностите на бизнеса, на продуктите или услугите, които предлагате.
Преоткрийте силата на онлайн маркетинга с Оптимизирай Ме. Погледнете към бъдещето и развийте потенциала на фирмата си. Защото нашите специалисти са готови да Ви помогнат не само да бъдете разпознаваеми като бранд, но и да ангажирате потенциални клиенти и да развиете лояност у старите.