Facebook Pixel

{Най-често задавани въпроси}

Не сте имали досега онлайн представяне в социалните мрежи и Google? Чудите се дали да се доверите на професионалистите от Оптимизирай Ме?

На тази страница ще намерите отговорите на най-често задаваните към нас въпроси.

Колко ще ми струва да ми направите уебсайт?

Ние от Оптимизирай Ме не работим със стандартизирани оферти, защото се водим от Вашите ИНДИВИДУАЛНИ нужди.

Цените за изработката на уебсайт и онлайн магазин започват от 1 000 лева.  И зависят от сложността на проекта и неговите функционалности.

Освен напълно функциониращ и работещ уебсайт, Вие получавате първоначална SEO оптимизация, персонализиран административен панел и ГАРАНЦИЯ от 2 години за нашата работа.

Ще знам ли какво се случва със сайта, докато го изграждате?

За нас е важно Вие да бъдете част от работния процес и да получите напълно работещ уебсайт. Затова държим на надеждната комуникация и Ви уведомяваме регулярно до къде сме стигнали. Без значение дали става въпрос за изграждане на сайт, SEO оптимизация или създаване на рекламна кампания.

Вече искам сам да управлявам сайта си! Как да разбера какво сте правили по него?

Ние документираме всеки един проект, по който сме работили. При подписването на договора, създаваме досие, специално посветено на Вашия сайт. В него се вписват не само преминали ъпдейти, направени back up-и, но и всички промени направени по него.

Така Вие получавате не само работещ уебсайт за бизнеса Ви, но и пълна информация за случилото се с него до този момент.

Какво е SEO оптимизация?

SEO е съкращение от „Search engine optimization” и буквално означава оптимизация за търсещи машини.  Съответно SEO оптимизацията е комплексен процес, който цели да изведе сайта на предни позиции в резултатите на Google.

Защо се нуждая от SEO оптмизация?

В днешно време над 70% от населението на България използват мобилни устройства и Интернет. Така Google се явява техният препочитан инструмент за откриване на информация.

Добре направената SEO оптимизация ще изведе Вашия сайт на челни места в класирането в Google. Така потребителите ще могат да Ви открият по-лесно и да разберат за Вашия бизнес, услуги и продукти.

След колко време ще има видими резултати от SEO оптимизацията?

Има над 250 фактора, от които зависи позиционирането в Google търсачката. Затова и оптимизацията е последователен процес, за който е необходимо време за да даде резултат.

Тук от голямо значение е конкуренцията във Вашия бранш и ключовите думи, по които искате да оптимизираме Вашия сайт.

От опита, който имаме можем да кажем, че подобряване в класирането на ключовите думи се вижда още през първите 3 месеца.  Но за достигане на първа страница, понякога може да отнеме между 6 и 12 месеца.

Може ли да пробвам 1-2 месеца SEO оптимизацията?

SEO оптимизацията е дългосрочна инвестиция, която дава най-добър резултат, ако сайтът се оптимизира последователно поне 6 месеца.

Но ако искате да се запознаете с начина ни на работа, можем да Ви предложим първоначална SEO оптимизация. Свържете се с наш консултант, за да разберете какво включва и как ще помогне на Вашия бизнес.

Какво представлява годишната техническа поддръжка?

Техническата поддръжка на сайта е съобразена изцяло с неговите функционалности и платформа. Тя включва постоянни ъпдейти, защита от хакерски атаки, мониторинг на скоростта, бекъпи веднъж в месеца.

В зависимост от подписания договор, може да включва и промени във визията на сайта и качване на определен брой статии и нова информация всеки месец. Така с наша помощ, Вие ще имате функциониращ и работещ уебсайт за бизнеса Ви.

Каква реклама е подходяща за моят бизнес?

Много е трудно да се даде еднозначен отговор кой канал е най-подходящия за реклама. Всичко зависи от бизнеса, целите, конкуренцията и дали продават продукти или услуга.

В някои случаи за бизнеси, които предлагат услуги по-подходящите канали са SEO оптимизацията и Ads рекламите. А за тези, които продават продукти е по-важно да имат присъствие в социалните мрежи.

Успешната рекламна стратегия е комбинация от правилно определяне на целите, анализ на нуждите на бизнеса, таргетиране на правилната аудитория и планиране на кампаниите.

Защо трябва да изберем точно Оптимизирай ме?

Ние имаме над 8 годишен опит в изграждането на сайтове, SEO оптимизация и създаване на цялостни рекламни стратегии. Зад всяко едно от нашите предложения стои опит, придобит чрез работата с клиенти от различни брашнове.

Нашите договори защитават интересите на двете страни. В тях детайлно е описана услугата и срокът за изпълнение на проекта.

Защо не Ви препоръчваме да купувате мейлинг листи за email marketing кампаниите си?

Много хора не са запознати с принципите на успешния email marketing. Те търсят начини да увеличат продажбите си и се впечатляват, когато получат обещания за „увеличаване” на трафика и продажбите още от първия ден на кампанията. Затова са склонни да закупят мейлинг листи, които други фирми са събирали през годините.

Важно е да знаете, че фирмите, които продават „мейлинг листи” имат огромна база от имейли. Те не са сегментирани според интересите на потребителите и много от тях са вече неактивни. Купувайки ги, Вие изпращате своите кампании на непознати хора, които никога не са чували за бранда Ви и може би изобщо не се интересуват от получаването на рекламни съобщения.

Затова често резултатите са много ниски или голяма част от хората се отписват от мейлинг листа Ви още след получаването на първия имейл.

Защо трябва да създадете и развивате свой собствен мейлинг лист?

Да откриете правилната аудитория е ключъткъм успеха на всяка email marketing кампания. Най-добрият начин да направите своя мейлинг лист е, като включите хора, направили поръчка през сайта Ви или абонирали се за Вашия бюлетин. Това са потребители, които се интересуват от Вашия бранд, услуги или продукти.

За всеки онлайн магазин е много важно да има форма за абониране – поле, в което посетителите могат да въведат имейлите си. Те може да не са поръчвали досега от Вас, но да се интересуват от това, което предлагате и да искат да получават Вашите актуални предложения и промоции. Можете да ги стимулирате да се абонират като им предложите отстъпка за първата поръчка или подарък.

Защо не мога да се справя сам с онлайн рекламирането на моя сайт?

За съжаление много търговци смятат, че е достатъчно да имат работещ онлайн магазин и да пуснат няколко реклами във Facebook и да започнат да печелят от Интернет.

Истината е, че няма значение дали сте добре познат на потребителите бранд или едва сега стартиращ бизнес. Изграждането на успешна реклама не се случва за 1 час!

Необходимо е не само да познавате аудиторията си, но и да имате изградена правилна и целенасочена рекламна стратегия. Това включва публикуване в социалните мрежи, създаване на реклами, отчитане и проследяване на резултатите.

Защо да се доверите на професионалист за изграждането на Google Ads реклами?

В днешно време в Интернет може да откриете хиляди статии със съвети как сами да направите своите Google Ads кампании. За съжаление, много от тази информация е вече неактуална или е объркваща за хора, които не работят в сферата на онлайн маркетинга.

Тук ние от ОптимизирайМе можем и ще Ви помогнем! Ние сме извървели дългия път към успеха и сме придобили нужните опит и знания, за да Ви бъдем полезни. Ние ще Ви спестим  много усилия и време, а и ще Ви създадем работеща рекламна кампания!

Кога е най-доброто време за публикуване в различните социални мрежи?

Важно е да знаете, че различните социални мрежи като 𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦, 𝐅𝐚𝐜𝐞𝐛𝐨𝐨𝐤, 𝐓𝐰𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 и 𝐋𝐢𝐧𝐤𝐞𝐝𝐈𝐧 имат различни алгоритми. От голямо значение е и каква е дейността на Вашата фирма, дали предлагате различни продукти или услуга.

Затова и правилният момент за публикуване зависи от часовата зона и начина на живот на Вашата аудитория.

Каква е разликата между информационен сайт и онлайн магазин?

Информационните сайтове не служат за извършване на пряка продажба. Тяхната функция е да представя бранда, неговите услуги и продукти. Основно се използват от фирми, чиито продукти се изработват по индивидуални размери или е необходимо да се направи специална поръчка. Например паркинг платформи, които трябва да се изработят с размери според пространството на паркинга или гаража, строително-ремонтни дейности и много други.

Основната цел на такъв сайт е да осъществява връзката между бизнеса и потребителите. За целта се използват различни снимки, текстове, визуално съдържание, контактни форми. Най-често контактът между клиента и фирмата се извършва по телефона или чрез контактна форма.

При онлайн магазините нещата стоят по различен начин. В тях се извършват преки продажби и електронна търговия, която за някои потребители се равнява на посещение в Мол.

За разлика от информационните сайтове, те имат множество функционалности, които да направят пазаруването по-лесно, бързо и ефективно. Например - на потребителите може да бъде предложена възможност за регистрация, създаване на потребителски форум, преглеждане на историята с поръчките, добавяне на любими продукти и много други. И това само една малка част от функционалностите, необходими за залагане при създаването му.

Освен това, административният панел е много по-сложен от този на информационния сайт. Това означава, че са много по-сложни за изработка и е необходимо повече време за изработване и оформяне.

Колко време ще отнеме създаването на онлайн магазин?

Както вече споменахме, онлайн магазините са по-сложни за изработка и имат множество функционалности, които са съобразени с нуждите на бизнеса. Например някои онлайн магазини могат да приемат плащане единствено с наложен платеж, докато други може да предложат различни опции – чрез банков превод, PayPal и други.

Създаването на онлайн магазин изисква не само планиране и технически познания, а и добра комуникация между фирмата - изпълнител и клиента.

Всичко това се отразява на скоростта за изработка и цената на проекта. Ние от ОптимизирайМе сме готови да Ви предложим най-добрите условия за изработка на онлайн магазин като се съобразим с Вашите изисквания.

Чатботовете, базирани с AI добра идея ли са?

Колкото и добре да сте формулирали съдържанието на Вашия сайт, потребителите винаги ще имат въпроси към Вас. Не можете да го избегнете! Има клиенти, които предпочитат да се обадят по телефона, а други просто да Ви пишат по чата или в месинджър.

Възможно е да сте отговаряли безброй пъти на въпроси като: „Какво е работното Ви време?”, „Можете ли да ми съдействате в събота?” и дори да имате раздел с ЧЗВ.

Автоматизираният чатбот с изкуствен интелект никога няма да се умори да отговаря на тези и на всички останали въпроси. Ще му е необходимо време, за да се приспособи и да научи всичко за бизнеса Ви, но ако бъде направено добре, ще се превърне в най-добрия Ви помощник.

Можете ли да ни помогнете с интегрирането на чатбот с AI?

Ние от ОптимизирайМе разполагаме със сплотен екип от специалисти и добри партньори, към които можем да Ви насочим към нужда.

Нашата основна цел е да Ви помогнем да изпреварите другите и да бъдете в крак с новостите. Затова сме винаги готови да Ви съдействаме и да Ви помогнем да преминете на следващото ниво.

Не се колебайте да се свържете с нас на телефон: 0883 330216.

Защо уебсайтът Ви трябва да бъде защитен от кибератаки?

Ако искате да бъдете не просто фирма, а бранд, на който клиентите да се доверят, трябва да гарантирате сигурността на техните данни. Защитата срещу кибератаки ще осигури:

  • Предпазване на чувствителна информация- данни на клиенти, банкови данни, интелектуална собственост. При изтичане на такива данни може да има сериозни последствия не само за Вашите клиенти, а и Вие можете да си навлечете правни проблеми.
  • Запазване на доверието – сайтът Ви представя пред всички настоящи и бъдещи клиенти. Атаките могат да компрометират не само визията и функционалностите му, но и могат да загубят доверието, което са Ви гласували. Защитавайки го, гарантирате, че държите на сигурността.
  • Избягвате загуби и спиране на работа – всяка кибератака може да Ви причини не само загуби от пропуснати ползи, но и загуба на данни и сериозни разходи за възстановяване на сайта.
  • Поддържане на репутацията – ако станете жертва на киберпрестъпници, това може да повлияе на репутацията Ви. Хората могат да се усъмнят във Вашата способност да гарантирате тяхната сигурност, което може да навреди на бизнеса Ви.
  • Законови изисквания – различните държави имат различни изисквания за сигурността, която трябва да гарантирате на сайта си.

Ние, от ОптимизирайМе, не само можем да Ви помогнем да изпълните всички наредби, но и ще осигурим на Вас и клиентите Ви най-добрата сигурност! Доверете ни се още сега и се свържете с нашия търговски екип.

Как ще се избере дизайна на уеб сайта ми?

Ние, от ОптимизирайМе, НЕ Ви предлагаме просто завършен продукт, а нова индентичност на Вашия бранд! Целта ни е да създадем цялостно онлайн представяне, което да отговаря по най-добрия начин на Вашите продукти и услуги.

Затова нашите търговци, още при първата среща, се запознават подробно с Вашата фирма и онлайн представянето, което сте имали до момента. Обсъждат се основни въпроси като – какви са Вашите цели, какво искате да постигнете и към каква аудитория търсите.

Предварителната дискуция включва не само офомяне на стратегията, но и какви дизайни биха били най-подходящи за сайта Ви.

Преди подписване на договора, се коментират важни елементи като – тематика, съдържание, цветове, шрифтове, лого и необходимо ли да е изработим такова за Вас или вече имате.

След подписване, нашият екип Ви предоставя примерни дизайни, които се приближават максимално до Вашата тематика и съдържание. Следва да изберете желаните от Вас комбинации и да оставите на нашите дизайнери да изработят Вашия дизайн.

По време на работата, те ще поддържат постоянна връзка с Вас, за да създадат най-доброто за Вашия бизнес!

Предлагате ли готови сайтове?

НЕ! Ние държим нашите клиенти да получат най-доброто обслужване и краен продукт! Не работим с предварително готови сайтове, защото държим да Ви предложим индивидуално решение, което да отговори на Вашата брандова идентичност.

Предлагаме ли Ви вътрешен линкбилдинг?

Предлагаме ли Ви вътрешен линкбилдинг?

Ние, от ОптимизирайМе, Ви предлагаме различни възможности за SEO оптимизация, съобразени с особеностите и нуждите на Вашия уебсайт и бизнес. Във всяка една от нашите оферти е включено и правене на вътрешни линкове, защото:

• Подобряват класирането на сайта.

• Привличат повече трафик.

• Насочват търсачките и потребителите към Важното съдържание.

• Ангажират вниманието на потребителите и ги задържат по-дълго време на уебсайта.

Интересувате се единствено от изграждане на вътрешен линкбилдинг във Вашия сайт? Свържете се с нашите консултанти на телефон: 0883 330216  и  0885 996552.

Или направете запитване чрез нашите контактни форми.

Защо Ви препоръчваме вътрешен линкбилдинг?

Като професионалисти с дългогодишен опит, ние не спираме да следим промените в алгоритъма на търсачки като Google. Имайки предвид новите промени, вътрешният линкбилдинг е все по-важен за подобряване на класирането на Вашия сайт.

Освен това, има редица предимства като:

• Подобрява потребителското изживяване – помага за по-лесното навигиране между началната страница и важните страници и статии. Така потребителите намират свързаната информация и се насочва вниманието им в правилната посока.

• Създаване на правилна йерархия на страниците – правилното разпределение на вътрешните линкове поддържа ясна и логична йерархия на страниците в сайта.

• Подобрява SEO оптимизацията – вътрешните връзки помагат за разпределение на „стойността” и авторитета между различните страници. Това помага за подобряване на ранга и видимостта в резултатите на Google.

• Подчертава важните ключови думи – това подпомага подобряване релевантността на съдържанието и за открояване на важните ключови думи.

• Подобрява индексацията – подпомага индексирането от ботовете на търсачките. Правилната структура на вътрешния линкбилдинг ще ускори индексацията и ще доведе до по-горно класиране в резултатите на Google.

Защо да използвате Google Аds за рекламиране?

В днешно време, онлайн рекламата е най-сигурен и бърз начин да достигнете до правилната аудитория. С Google Ads може да постигнете различни рекламни цели. Например - увеличаване на трафика, привличане на потенциални клиенти и стимулиране на продажбите.

Тази платформа Ви предлага множество предимства като:

  • Незабавна видимост - рекламите се показват на видно място въз основа на фактори като сумата на Вашата оферта и качеството на рекламата. Това гарантира, че ако имате нов продукт или специална промоция, той ще получи незабавно вниманието, което заслужава. Без дълъг период на изчакване.
  • Гъвкавост – платформата Ви предоставя избор от различни рекламни формати, които да отговорят на нуждите на всеки бизнес. Независимо дали предпочитате да използвате видеоклип или текст, може да предадете своето послание по ефективен начин.
  • Насрочване – Google Ви предоставя различни опции за насрочване. Можете да фокусирате рекламите върху определена аудитория, като изберете конкретни възрастови групи, интереси или географски региони.
  • Ремаркетинг – имате възможност да ангажирате отново потребителите, които вече са посетили сайта Ви, но не са извършили желаното действие. Чрез показване на рекламите в други сайтове, посещавани от потребителите, като по този начин им показва Вашия бранд отново и отново. Повторното насочване увеличава шансовете тези потенциални клиенти да се върнат и да осъществят реализация.
  • Рентабилност – както вече споменахме, ценообразуването е чрез клик – PPC. Таксуват Ви, когато кликнат върху рекламата Ви. Платформата предлага още 2 варианта за плащане. Тези гъвкави опции Ви позволяват да изберете вариант, които е най-добрият за конкретните Ви цели.
  • Измерими резултати – Google Ads може да Ви предостави разнообразни отчети за ефективонстта. Можете да проследите различни показатели – от броя на показвания и кликове до реализациите. Тези данни биха Ви били полезни при оптимизиране на кампаниите, за да изразходите бюджета си по най-ефективния начин.

Как да разбера дали сайтът ми е аматьорски направен?

Ако вече имате сайт, но настоящите и потенциални клиенти не го използват и продължават да Ви търсят по телефона или социалните мрежи, нещо не е наред! В Интернет пространството можете да попаднете на фрийлансъри без нужния опит или любители с начални познания за програмиране. Направените от тях сайтове имат множество проблеми по:

• Визията - неестетичен дизайн, лошо избрани цветове, некачествени изображения и нелогично разпределение на елементите на страницата и много други.

• Съдържание – лошо подбрани текстове, които не кореспондират с продуктите и визията на бранда, неправилно форматиране и други.

• Бързина на зареждане и функционалности – потребителите не могат да влязат или  им отнема много време и усилия да направят поръчката.

Това са само някои от най-често допусканите грешки. Разберете в нашите статии – първа и втора част как да различите професионалистите от аматьорите.

Предстои Ви среща с нас – каква информация трябва да ни подготвите?

Ние, от ОптимизирайМе, сме специалисти с дългодишен опит в областта на маркетинг и рекламата. Целта на първата ни среща е опознавателна – да се запознаем подробно с Вашата фирма, бранд, продукти и очаквания. Затова Ви препоръчваме, преди да се срещнем, да подготвите следната информация:

  • Краткосрочни цели – ако в момента нямате онлайн представяне, те могат да са: създаване на онлайн магазин или информационен сайт, разрастване на присъствието Ви в социалните мрежи и достигане до по-голяма аудитория.
  • Дългосрочни цели – те обхващат по-дълъг период от време - между 1 и 3 години. В тях можете да включите очаквани продажби от сайта, които ще имате сред разработването и позиционирането му в Google, привличане на лоялни клиенти и други.
  • Конкуренти – препоръчително е да ни посочите до 5 преки конкурента, които да можем да анализираме при изготвянето на стратегията за Вас.
  • Продукти – важно е не просто да познавате добре продуктите си, но и да ни обясните подробно колко продукта ще бъдат поместени във Вашия сайт и да подготвите нужната информация за тях.
  • Визуални елементи – лога, снимки и видеа. Те трябва да са дизайнерски издържани, с много високо качество и резолюция. Ако не можете да се справите сами, тук е момента да ни го споделите и ние ще Ви предложим професионално решение.
  • Текстово съдържание – важно е да уточним и кой ще се погрижи за текстовете на сайта. Ако не можете да се справите сами, ние ще Ви предложим професионален кънтент райтър, които да ги напише за Вас.

Можете ли да направите само On-Page и Off-page оптимизация?

Ние – от ОптимизирайМе, сме специалисти с дългогодишен опит в SEO оптимизацията. Като такива препоръчваме на нашите клиенти да не пренебрегват необходимостта от цялостна стратегия за развитие на сайта и подобряване на класирането в Google.

On-page стратегията включва:

• Подбор на ключови думи;

• Оптимизиране на Мета таговете;

• Създаване на качествено съдържание – визуално и текстово;

• Изграждане на вътрешни връзки;

• Подобряване на скоростта;

• Изграждане на достъпна мобилна версия и много други.

Off-page стратегията включва:

• Линк билдинг;

• Увеличаване на видимостта на сайта и съдържанието;

• Google My Business;

• Локална SEO оптимизация;

• Управление на репутацията и много други.

Както виждате, това са ДВЕ различни части на SEO оптимизацията, които са еднакви по важност за класирането в търсачките. Комплексният подход е от значение, когато искате да получите най-добрата възвръщаемост на инвестицията си и оптимални резултати.

Само когато тези две части са оптимизирани и работят в синхрон, сайтът Ви ще се класира на ПЪРВИТЕ места в Google. Затова ние подхождаме индивидуално към всеки наш клиент.

Първата стъпка е да се свържете с нас и ние ще Ви изготвим БЕЗПЛАТЕН одит на Вашия уеб сайт.

На тази база ще Ви посочим пропуските в СЕО оптимизацията и как бихме могли да Ви помогнем да подобрите своя сайт.

Можете ли да оптимизирате нашия Google My Business?

Google My Business e не само безплатен инструмент, а важна част от локалната SEO оптимизация. Когато профилът е добре оптимизиран, това позволява на повече потребители да Ви открият органично в Търсене и Карти. Те получават и важна информация за дейността Ви като – работно време, адрес и как да стигнат до него, телефон за връзка и отзиви на други клиенти.

Да, точно така! Известно е, че над 80% от потребителите се доверяват по-лесно, когато видят снимки и отзиви за компанията от стари клиенти. Това увеличава тяхното доверие и са по-склонни да направят онлайн поръчка, да се свържат с Вас или да посетят обекта Ви.

Като професионалисти с дългогодишен опит, ние – от ОптимизирайМЕ, Ви предлагаме:

  •  Подробно анализиране на Вашия Google My Business – набелязване на пропуски и изграждане на стратегия за оптимизация
  • Промяна на категорията, ако настоящата е неподходяща и коригиране на нужната информация от профила Ви
  • Премахване на снимки и видеа с неподходящо съдържание, които не отговарят на Вашите цели.
  • Добавяне на снимки и видеа, представящи услугите и продуктите, които предлагате.
  • Добавяне на релевантни ключови думи, с които потребителите по-лесно ще Ви открият
  • Оптимизиране на профила на локално ниво, за да получите най-добрата видимост и да привлечете потенциални клиенти.
  • Поддържане на актуална информация и периодични промени, според алгоритъма на Google.
  • Постоянна комуникация с нашия екип и представяне на периодични отчети за направените промени.

Защо да се доверите на нашия екип за Google My Business?

Обикновено оптимизирането на профила Ви в Google My Business е част от нашата услуга – SEO оптимизация на онлайн магазини и информативни сайтове. Доверявайки се на нашия екип, Вие ще получите:

  • Надежден партньор, който ще изготви индивидуална стратегия, с която ще постигнете видими резултати
  • Качествено изпълнение на SEO оптимизацията и органично класиране не само на локално ниво
  • Професионалисти, които винаги са насреща и ще Ви включат в процеса по оптимизацията и успеха Ви.

Какъв трябва да бъде сайтът, за да привлича клиенти?

Много собственици на бизнеси се фокусират единствено върху визията на сайта и желанието им той да отговаря на тяхната бранд идентичност. Разбира се, това е важно, но всеки добър и успешен сайт е преди всичко ориентиран към потребителите. Той е:

Професионално разработен – има естетична, ясна и привлекателна визия, която не е претрупана с елементи и ефекти. Цветовата палитра, шрифтовете и изображенията са съобразени с марката и създават положително впечатление.

Функционален - навигацията е лесна, интуитивна и клиентите бързо се насочват към желания продукт или информация. Добавянето на търсачка, филтри и бързи линкове до ключови секции го правят удобен за използване.

Бърз – не само на десктоп версия, а и на мобилно устройство и е напълно адаптивен към всички устройства. Предоставя бързина на зареждане на всяка страница за още по-добро потребителско изживяване.

Сигурен – ключов фактор за изграждане на доверие. SSL сертификатът, както и ясна политика за защита на данните, демонстрират ангажираност към сигурността на потенциалните Ви клиенти.

И това са само НЯКОИ от основните елементи, които притежава всеки сайт, който продава на целевата си аудитория. Ако искате да имате лесен за откриване и работещ перфектно уеб сайт, доверете се на екипа на ОптимизирайМЕ.

Успехът е само на няколко клика разстояние и може да бъде Ваш!

Защо не можем да Ви предоставим готова ценова оферта?

Няма значение дали разполагате с уебсайт или едва сега започвате своя път в онлайн пространството. Ние – от ОптимизирайМе, имаме дългогодишен опит в изработване на сайтове, оптимизацията им и изграждане на рекламни стратегии. Затова знаем, че „готовите ценови оферти” не са оптималното решение за всеки бизнес.

Всеки проект е различен и изисква индивидуален подход, съобразен със спецификите на бизнеса и целите, които сте си поставили за развитието му.

Затова държим на първоначалната индивидуална среща с Вас. На нея се запознаваме с Вашите изисквания, желания и особености на продуктите и услугите, които предлагате. На тази база нашите търговци изготвят персонализирани оферти, които ще отговорят на всички аспекти на Вашия проект.

Защо извършваме одит на Вашия сайт?

Сигурни сме, че сте получавали множество оферти по телефона за Вашия сайт. 

Вероятно, някои от тях са били стандартни и не са показвали задълбочено разбиране на Вашата дейност. Други са предлагали изненадващо ниска цена и са обещавали бързи резултати без влагането на допълнителни средства. Макар и привлекателни, подобни предложения са подвеждащи, защото не вземат предвид важни аспекти като качество на изработка, сигурност и дългосрочна поддръжка. 

По тази причина, ние – от ОптимизирайМе, не Ви даваме стандартизирани оферти, които не са индивидуално съобразени със състоянието на Вашия сайт. По тази причина, още преди първата ни среща извършваме цялостен одит. Той е напълно БЕЗПЛАТЕН и включва подробен анализ на: 

  •  Съдържанието и структурата на сайта - оценяваме качеството и релевантността на текстовете, снимките и видеата. Логическата структура на страниците и дали са правилно структурирани, така че да осигуряват лесна навигация и добро потребителско изживяване. 
  • Технически характеристики - проверяваме скоростта на зареждане, мобилната адаптивност, сигурността и други технически аспекти, които влияят на ефективността, потребителското изживяване и класирането в търсачките.
  •  Класирането в Google - извършваме анализ на текущото класиране на сайта по ключови думи и идентифицираме възможности за подобрение.

Този професионален подход ни дава възможност да: 

  •  Анализираме проблемите, които съществуват – те могат да бъдат както технически, така и в съдържанието и могат сериозно да възпрепятстват ефективността на сайта.
  • Предложим конкретни решения и стратгегии -  специално персонализирани, които могат да включват оптимизация на съдържанието, подобрения в структурата и навигацията, както и технически оптимизации за повишаване на скоростта на сайта и неговата сигурност. Ще се фокусираме върху елементи, които ще повишат не само потребителското изживяване, но и SEO резултатите.
  •  Представяне на план за дългосрочното развитие на сайта – след представяне на препоръките, ще Ви помогнем да подобрите функционалностите и да адаптирате сайта си към променящите се технологии и алгоритми. 

{ Не се колебайте да зададете въпрос }

Можете да го направите още сега!