Facebook Pixel

За какво трябва да внимаваме като избираме SEO специалист?

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Интересно/За какво трябва да внимаваме като избираме SEO специалист?
За какво трябва да внимаваме като избираме SEO специалист?

Все по-често се срещаме с клиенти, които ни казват: „Платихме 3 000 лева и не получихме сайт!”, „Не съм доволен от работата на предишната агенция.” или “Рекламирахме над година и нямахме нито една продажба.”.

Истината е, че много бизнеси все още нямат онлайн присъствие и искат да се развият в тази насока. Но да създадеш и оптимизираш един сайт не е лесна задача. И често, работещите в тях нямат тези познания. Затова се налага да се наеме външна фирма – маркетингова агенция или SEO специалисти.

Но как да разпознаете добрата маркетингова агенция и SEO специалист от тези, които искат просто да Ви вземат парите? Как можете да сте сигурни, че получавате качествена услуга?

Ако и Вие сте изправени пред дилема на кого да се доверите, останете с нас до края на статията. В нея ще Ви дадем няколко важни съвета за какво трябва да внимавате при избора на SEO специалист.

Големи обещания и резултати за по-малко от месец са първия признак, че има нещо съмнително.

Често наши клиенти са ни споделяли, че са получавали предложения за утрояване на трафика към уебсайта само за 2 седмици. И всичко това, може да бъде направено само от агенцията дала предложението.

SEO специалистЗвучи съмнително, нали?

И със сигурност е така! Защото „стратегия, известна само на агенцията” обикновено означава, че ще използват „Black Hat” практики за SEO оптимизация.  Това са лоши методи, които включват закупуване на връзки от други сайтове, пренасищане на текстовото съдържание с ключови думи и писане на лошо и неподходящо съдържание, за да се подобри класирането.

Тези тактики може да доведат до обещания резултат, но със сигурност съвсем скоро след това ще получите наказание от Google. И това ще се отрази негативно на Вашия бизнес, независимо дали сте наясно какви практики за оптимизация са използвали.

Запомнете – SEO оптимизацията е наука, която изисква определена последователност.

Гледайте отзивите от клиентите

Един от начините да се предпазите от сключването на лош договор е да се запознаете с работата на съответната агенция или SEO специалист. Потърсете в Google неговия сайт и прочетете отзивите на клиентите, оставени в тях.

Обърнете внимание на браншовете на фирмите и какво точно са написали. Ако се съмнявате в коментарите им, потърсете социалните мрежи на агенцията и разгледайте оценките на потребителите за тях.

Търсете винаги примери за постигнати резултати.

постигнати резултати от seo оптимизацияАко някой твърди, че може да постигне безумно добри резултати, няма да Ви прави впечатляващи презентации. А ще Ви представи екранни снимки от клиенти, с които е работил и какви резултати е постигнал за тях.

Много често, маркетинг консултантите избягват да дават конкретни примери за тяхната работа. Но ние Ви съветваме, ако не получите такива да си поискате. Защото това е чудесен начин да видите как работят и дали са подходящи за Вас.

Попитайте ги дали са работили с фирми във Вашия бранш и как са им помогнали да се развият.

Задавайте въпроси

Не е срамно да питате това, което не Ви е ясно. Дори е препоръчително, защото по начина на отговор ще разберете дали може да се доверите на съответната агенция или SEO специалист.

Обърнете внимание, че има тактики, с които добрият консултант ще Ви убеди, че тяхната услуга е най-добрата за Вас. Следете дали отговорят конкретно на въпроса Ви или отклоняват темата и започват да говорят за друго.

Ще завършим тази статия с един съвет – Никога не се страхувайте да търсите най-доброто за бизнеса си. Защото добрия SEO специалист ще е готов да разбере нуждите Ви и да им отговори.

Свържете се с нас на телефон: 0883 33 02 16, ако имате въпроси относно SEO оптимизацията и как можем да Ви помогнем.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

1 × 2 =