Facebook Pixel
Какво не знаете за рекламите в Инстаграм

Много бизнеси все още гледат с недоверие на социалните мрежи и по-конкретно на рекламите в Инстаграм. Но според последните проучвания, направени през декември 2020 година, тази платформа има над 1 милиард активни потребителя. Над 60% от тях са прекарали поне 1 час на ден в разглеждане на снимки, сторита и комуникация помежду си.

Чудите се дали да се доверите на рекламите в Инстаграм? В тази статия ще Ви споделим три неща, които трябва да знаете преди да направите своята реклама.

Рекламите в Инстаграм са подходящи за Вас, ако искате да достигнете до по-голяма аудитория. Тук няма значение дали сте собственик на малка семейна фирма или притежавате верига магазини.

Instagram предлага еднакви възможности за всеки бизнес да изпъкне и да представи по оригинален начин продуктите или услугата си. Затова и платформата често се използва за имиджови реклами, увеличаване на трафика към уебсайта, генериране на потенциални клиенти и дори увеличаване на продажбите.

Тъй като Инстаграм е социална мрежа, до скоро залагаше изцяло на снимките, а от скоро и на видеата. Важно е да познавате алгоритъма на платформата.

реклами в Инстаграм

След публикуването на пост, той се показва първоначално на малък брой хора. Обикновено това са потребителите, които харесват и коментират най-често на публикациите Ви.

В зависимост от реакцията им към Вашата снимка или видео, платформата отчита положителен сигнал. И така показва публикацията на други последователи. Колкото повече положителни реакции получавате, толкова по-повече Инстаграм я показва.

Задача на алгоритъма на Инстаграм е да предположи кои постове ще се харесат на потребителите и да им ги покаже. За тази цел използва 3 критерия – интерес, колко време е минало от публикуването на поста и свързаност.

Следващата стъпка е да определите своята целева аудитория.

Тук често срещана грешка е желанието на бизнесите да бъдат възможно най-мащабни и да рекламират на всички потребители. Но това не е добра стратегия.

Ще Ви дадем пример от практиката си.

Представете си, че имате онлайн магазин за риболовни принадлежности. Анализирали сте направените до момента продажби и сте установили, че клиентите Ви са мъже между 25 и 65 години.

Нашата целева група са мъже между 25 и 65 години, които се интересуват от риболов, риба, риболов на море, река и други. В този случай няма смисъл да рекламирате на дамите. Затова рекламите в Инстаграм трябва да бъдат насочени към вече определената аудитория.

Третата важна особеност на рекламите в Инстаграм е, че могат да бъдат направени както през платформата, така и през Facebook Ads.

Кой вариант да изберете зависи изцяло от Вашия бизнес. Потърсете ни на телефон: 0883 33 02 16 и ние ще изготвим БЕЗПЛАТЕН анализ специално за Вас.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

12 − 6 =