Google Ads – реклами и рекламни кампании в Google
В днешни дни онлайн присъствието е от изключителна важност за всеки бизнес. Повече от 80% от населението на България използва Интернет като първи източник за информация. Затова наличието на сайт и социални мрежи са първата стъпка към успеха.
Следващата е да достигнете до повече хора. А най-добрия начин да го постигнете е чрез платена реклама в Гугъл – Google Ads.
Какво представлява Google Ads?
Google Ads е рекламен инструмент на Google, чрез който се създават онлайн реклами. Неговата цел е чрез създаването на персонализирана аудитория да достигнете до потенциалните клиенти и да им предложите своя продукт или услуга.
Платформата Google Ads работи на принципа на реклами PPC (payperclick). Или казано по друг начин – плащате всеки път, когато потребителят кликне върху Вашата реклама.
Предимството на този тип реклама в Гугъл е, че наистина плащате само, ако някой кликне на нея. Т.е днес Вашата платена реклама в Гугъл може да бъде видяна от повече от 5 000 души, но само 100 човека да кликнат върху нея. Така Вие ще платите само за тези 100 кликвания.
Google Ads работи на принципа на ключови думи. Когато потребителят напише дума или израз в търсачката, излизат органичните резултати и реклами в Гугъл. Спонсорираните или платените резултати могат да се покажат отгоре, отдолу или встрани от резултатите на търсенето.
Друго предимство е, че платените реклами в Гугъл се показват САМО на посетителите, които търсят по ключови думи и изрази, свързани с Вашия бизнес. Така няма как рекламата Ви да се покаже на случайни хора, които не се интересуват от това, което предлагате.
Освен това, Google Ads дава възможност да достигнете и до хората, които търсят по ключови думи близки или свързани с Вашия бизнес.
Защо се нуждаете от Google Ads?
#Възвращаемост на инвестицията.
При добра оптимизация на рекламите в Google Ads, можете да получите голяма възвръщаемост на инвестицията. Това може да се случи още на същия ден, в който са пуснати кампаниите или да отнеме няколко дни.
Ключът на успешната кампания в Google е не само да имате опит, но и да отделите достатъчно време за тестване, анализи на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите. Само така ще постигнете не само вкарване на качествен трафик, но и увеличаване на запитванията, обажданията и продажбите.
#По-голям трафик към сайта.
Google e най-голямата и използвана търсачка в световен мащаб. Тази платформа не просто показва подходящото съдържание според търсенето, но и рекламите. За тази цел компанията всекидневно увеличава и подобрява алгоритмите на търсачката си, за да предложи най-добрата ефективност.
Всичко това помага на бизнеса, рекламиращ в Google Ads да получи по-голям трафик и да достигне до правилните потребители. Но освен това посетителите, влезли през Google, са по-склонни да направят поръчка от него, отколкото от други източници.
#Бюджетен вариант
Както и при другите платформи, и в Google Ads Вие сами определяте бюджета, който ще инвестирате. В зависимост от бранша Ви, имате възможност дори с малко средства да постигнете добри резултати. Това дава възможност дори на малък бизнес да направи първата крачка към разрастването си.
Как можем да Ви помогнем с платена реклама в Гугъл?
Ние от Оптимизирай Ме имаме голям опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии и рекламни кампании чрез платена реклама в Гугъл. Защото успешната кампания не е просто да се определят правилните ключови думи, а е съвкупност от анализи, оптимизация и опит.
Важно е да отбележим, че НЕ предлагаме стандартизирани стратегии или рекламни кампании. Всяка една стратегия се изготвя ИНДИВИДУАЛНО, според особеностите и потребностите на бизнеса.
Излезте крачка пред конкурентите си и развийте своя бизнес още СЕГА!