Онлайн репутация – управление на социални мрежи за по-добро онлайн представяне
С всеки изминал ден онлайн светът се преплита все повече с нашето ежедневие. Модерните смартфони ни позволиха да бъдем онлайн във всеки един момент, независимо къде се намираме. Това означава, че имаме все повече начини да оставим онлайн следа, била то положителна или отрицателна.
Независимо колко „нискотехнологичен” е животът Ви, все повече потребители са онлайн и се интересуват от онлайн репутацията на Вашия бизнес.
Какво представлява онлайн репутацията?
Онлайн репутацията е това, което клиентите намират за Вас като информация в Интернет пространството. Това може да е сайтът на фирмата или статии, публикувани за Вас от медиите или отзиви в Google и социалните мрежи.
Това, което хората откриват за Вас в Интернет, може да ги превърне във Ваши клиенти или да ги отблъсне. За съжаление, много конкуренти използват социалните мрежи и Google като платформи за писане на нереални отрицателни коментари за Вас.
Целта на управлението на онлайн репутацията е не само да контролира онлайн присъствието, но и да премахва нереалните коментари.
Чрез управлението на онлайн репутацията Вие ще създадете добро впечатление и нагласа сред потребителите. И ще им помогнете да разберат, че Вие се интересувате от тяхното мнение и сте готови да реагирате във всякаква ситуация.
Защо е важна онлайн репутацията?
Живеем във време, в което технологиите се развиват все по-бързо. Затова Интернет e първата спирка на всеки, който търси дадено място, услуга или фирма. Хората гледат на социалните мрежи и Google не само като първи източник на информация, но и им се доверяват. По-важното е, че те вземат своите решения въз основа на това, което намират онлайн.
Последните проучвания за онлайн репутацията показват, че:
– Двама от трима души виждат Интернет като най-надежден източник за информация за нещата, които ги интересуват.
– 70% от собствениците на фирми търсят своите партньори онлайн. И са отхвърлили поне 1 предложение за съвместна работа заради негативни коментари в социалните мрежи.
– 97% от клиентите четат онлайн отзиви, когато избират откъде да закупят даден продукт.
– 80% от лошата репутация идва от несъответствие между това, което се случва онлайн и реалната дейност на бизнеса.
Това са данни само от едно проучване. Но те са показателни за това, което се случва онлайн. Става ясно, че онлайн репутацията засяга не само развитието на бизнеса Ви, но и как ще Ви възприемат клиентите.
Как можем да Ви помогнем за онлайн репутацията Ви?
Ние от Оптимизирай Ме ще Ви помогнем да сложите край на фалшивите новини, неуместните ревюта и злонамерените коментари от конкуренти.
Ще изградим цялостна стратегия за Вашата онлайн репутация. В нея ще заложим не само на цялостното Ви Интернет присъствие, а и стимулиране на положителните мнения от РЕАЛНИ клиенти на бизнеса Ви. Ще помогнем за създаването на новини за Вашия бизнес от независими и достоверни източници.
Нашият екип има дългогодишен опит в изграждането на онлайн репутация на бизнеси от различен тип. Знаем как да разграничим фалшивите коментари, написани от конкуренти и реалните, дадени от клиент. Затова винаги подхождаме адекватно към всеки негативен отзив и се обръщаме към Вас за проверка на случая, само когато става въпрос за реален клиент.
По този начин Ви спестяваме много време и енергия, а и Ви помагаме да приоритизирате Вашите задачи.