Искате да увеличите продажбите си и да излезете от анонимността на последните страници в Google? Забравете всичко, което знаете за традиционната реклама. През новата 2022 година бъдещето Ви ще зависи от Интернет пространството.
Тук печатната и телевизионната реклама няма да Ви помогнат. Най-голямата Ви битка няма да е срещу Вашите конкуренти, а в привличането на вниманието на повече потребители. Сега, когато целия свят е изправен пред нова криза, бойното поле ще се измести в платформи като TikTok, Instagram, YouTube, Facebook и Google. И потребителите няма да се доверяват на ВАШЕТО мнение, а на препоръките на известни личности, познати като Инфлуенсъри.
Създаването на уникално и вълнуващо съдържание няма да е достатъчно, за да изпъкнете пред Вашите конкуренти. След като създадете Вашата целева аудитория, трябва да изградите здрава връзка с Вашите последователи и клиенти.
Как да стане това?
Запретнете ръкави, защото Ви предстои много работа! В тази статия ще Ви споделим най-новите тенденции в онлайн маркетинга през 2022 година, които не бива да пренебрегвате.
Видео маркетинга владее не само сърцата, но и вниманието на потребителите.
Благодарение на TikTok, видеоклиповете могат да се разпространят вирусно и да позволят на брандовете и обикновените хора да достигнат до хиляди потребители по целия свят. И всичко това само за няколко часа.
Тази социална мрежа позволява на създателите на видеа да създадат тенденция, която другите да повторят. Така не само създават осведоменост за себе си или бранда си, а и могат да използват генерираното от потребителите съдържание.
Именно това подтикна другите социални мрежи като Instagram да създават нови функции за видеосъдържание в платформата си. Така се появиха Instagram reels, чиято цел бе да създаде повече ангажираност с потребителите.
Да, видеата продължават да се развиват с невиждана скорост. Затова през 2022 година актуални ще са кратките вертикални видеа между 15 и 60 секунди във всички социални мрежи – TikTok, Instagram, YouTube и Facebook.
Неслучайно, Pinterest и LinkedIn започнаха също да инвестират в своите видеофункции, тъй като тази маркетинг тенденция продължава да се развива с невиждана скорост и да ангажира все повече потребители.
Но не е достатъчно просто да направите каквото и да е видео, за да привлечете вниманието на своята аудитория.
Вашите видеа трябва да :
– са ангажиращи и интересни – много маркетинг специалисти споделят, че първите 3 секунди са най-важни. Те трябва да са ангажиращи, грабващи вниманието и завладяващи, за да накарат потребителите да изгледат Вашето видео докрай.
– имат модерна музика – не, не Ви съветваме да използвате любимата си песен от 80-те години. Изберете песен или мелодия, която е добре позната на всички и актуална в момента.
– имат добра синхронизация между случващото се във видеото, диалога и текста.
– бъдат забавни, полезни или информативни – целта е потребителите да се ангажират с Вас или да научат нещо ново и полезно.
Въпреки това, тази тенденция не означава да започнете да инвестирате в снимането на професионални видеа. Фокусът е изцяло върху разказването на ВАШАТА история и да я представите на Вашата аудитория по най-добрия начин. Така не само ще им предложите уникално изживяване, но и ще изградите връзка с тях.
Затова ние Ви съветваме – съсредоточете се върху съдържанието.
Не знаете как? Ние от ОптимизирайМе можем да Ви покажем правилния път, по който да достигнете до Вашата аудитория. Свържете се с нас на телефон: 0883 330 216.
Това е само една от водещите тенденции през 2022 година. Следете нашия блог, защото скоро ще продължим да Ви представяме най-актуалното от света на онлайн маркетинга.
Вашият коментар