Решихте ли дали ще оставите течението да Ви носи или ще излезете от водата и ще преминете на следващото ниво? Ако вече сте прочели предната част на статията ни, знаете колко важно е да изградите не просто търговска марка, а бранд.
Разбира се, това няма как да се случи за един ден. Не можете просто да си изберете два цвята, които харесвате и да вземете първото лого, което Ви допадне от Google. Трябва да подходите стратегически не само към дизайна, но и към всеки елемент, който засяга идентичността на бранда.
Чудите се защо идентичността е толкова важна? Останете с нас до края, защото в тази част на статията ще Ви споделим защо идентичността е най-важната стъпка от изграждането на бранда.
Може би вече сте объркани и си задавате въпроси като: „Какво представлява идентичността?”, „Какво включва? Логото? Цветовата палитра? Стила?” и „От къде да започна?”.
Истината е, че идентичността не може да се определи с един елемент. Тя изразява външно бранда и включва търговската марка, визуалния облик и начина, по които комуникира с потребителите. Идентичността на бранда е съвкупност от това как изглежда, как се чувства и как общува със своите клиенти и последователи. Понякога тя включва и как звучи, какъв вкус и мирис има.
Тук е важно да уточним, че силната идентичност не означава да направите просто красива опаковка и да приключите с нея. Става въпрос ефективно да представите историята на Вашия бранд и продукт пред аудиторията. Да ги накарате да се припознаят с Вас и да зародите позитивни чувства, които да се появяват всеки път, когато виждат Вашето лого.
И да, дизайнът е мощен инструмент, който може да помогне за създаване на идентичност. Но създавенето на правилната стратегия за изграждане на брандинг, може да Ви помогне:
– Да изпъкнете пред конкурентите си – никога не бива да забравяте, че пазарът е претъпкан с търговци, които предлагат продукти, близки до Вашия. Независимо дали искате продуктът Ви да се откроява на рафт в магазина или желаете рекламите Ви да се открояват, създаването на добра идентичност е ключ към успеха.
– Да създадете връзка с потребителите – колкото по-ефективно комуникирате с потребителите, толкова по-лесно ще бъде за хората да се ангажират с Вас. И в крайна сметка да станат Ваши последователи.
– Да предложите уникално потребителско изживяване – сайтът и социалните мрежи са платформи, които Ви дават свобода да представите всичко, което желаете. Затова винаги действайте последователно при изграждането на своята идентичност.
Разбира се, от Вас зависи дали ще влезете в категорията на победителите и ще се доверите на нашите съвети. И все пак не забравяйте, че има брандове, които са превърнали изграждането на индентичност в изкуство – Coca Cola, Apple, LEGO и Levi`s. Докато много други като Вас продължават да се борят за увеличаване на продажбите си, защото не знаят кои са и как да представят ефективно своя продукт на потребителите.
Независимо какво ще изберете, едно е сигурно – 90% от успешната кампания зависи от идентичността на Вашия бранд.
Времето няма да Ви чака! Доверете се на професионалистите от ОптимизирайМе и ни потърсете на телефон: 0883 330 216. Следете и нашия блог – ще продължим да Ви запознаваме с брандига.
Вашият коментар