Facebook Pixel

ТОП тенденции в онлайн маркетинга през 2022 година – 2 част

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Интересно/ТОП тенденции в онлайн маркетинга през 2022 година – 2 част
ТОП тенденции в онлайн маркетинга през 2022 година, Optimiziraime

Следенето на всички тенденции в дигиталния маркетинг може да бъде трудно, но е от решаващо значение за собствениците на бизнес. И докато маркетинговите специалисти знаят как да постъпят и да се адаптират към новите тенденции, малкият бизнес е изправен пред истинско предизвикателство.

За Ваше щастие, ние от ОптимизирайМе винаги сме готови да Ви помогнем и да насочим Вашето внимание към актуалните тенденции в дигиталния маркетинг.

В предната част на статията разгледахме как можете да създадете истинска връзка с Вашата аудитория чрез видеомаркетинга. Днес ще продължим темата и ще Ви запознаем с другите тенденции, които не Ви съветваме да пренебрегвате.

Мобилните устройства са все по-предпочитани от потребителите.

Доказателство за това са данните на Google Consumer Insights. Според тях търсенията през мобилни устройства са нараснали с 180% през изминалите 2 години. Онлайн поръчките направени през смартфон са достигнали рекордните 72.9% за 2021 година. За сравнение през 2020 те са били 61% и 40% за 2019 година.

Мобилният трафик осигурява повече от половината трафик към уебсайтовете. Все повече потребители се възползват от удобството на своите телефони, за да търсят информация и да правят онлайн покупки.

Затова актуална тенденция ще бъде оптимизирането на сайтовете за мобилни устройства.

Тук водеща е не само скоростта на зареждане, а и дизайна, функционалността, бързата поръчка и дали потребителят лесно може да открие всичко, от което се нуждае.

Като допълнение към тази тенденция е и мобилният маркетинг.

Някои от най-важните стратегии за мобилен маркетинг ще включват SMS реклами, реклами в приложения като Viber и реклами, базирани на GPS местоположението на потребителя.

ТОП тенденции в онлайн маркетинга през 2022 година, Optimiziraime

Уникалното потребителско изживяване остава на ПЪРВО място и през 2022 година.

Да, може да имате перфектно направено SEO, да харчите големи бюджети за реклами, но накрая да не получавате реализацията, която очаквате!

Причината е във Вашия сайт! Той не трябва да затормозява потребителя, а да му предложи цялата нужна информация и да му помогне да направи бързо и лесно поръчката си.

Лесно за навигиране меню, добре структурирана начална страница, добре написано текстово съдържание, лесни за намирани контакти и поръчка в една стъпка.

Звучи добре, нали? Потребителите Ви също ще го оценят!

През 2022 година специалистите предвиждат, че гласовото търсене ще отбележи рекорден ръст сред потребителите на Интернет. За популяризирането му ще допринесат и ботове с изкуствен интелект като Siri и Alexa.

Причината е, че потребителите обичат да им е лесно. А гласовото търсене е точно това – не изисква от тях да използват ръцете си и да пишат в търсачката какво точно търсят. С няколко прости думи гласовото търсене ще свърши цялата работа.

Затова и оптимизирането на сайтовете за гласово търсене ще е ключово през 2022 година.

Ерата на инфлуенсърите продължава и през 2022 година.

Хората продължават да се интересуват от звездите от големия и малкия екран, но наред до тях се нареждат популярните личности на TikTok и Instagram.

Интересна тенденция е, че все повече бизнеси използват нано- и микроинфлуенсъри с аудитория между 1 000 и 10 000 последователи. Те не само са по-достъпни за работа с различни брандове, но и имат по-нишова аудитория. Често техните последователи ги смятат за по-надеждни и достоверни източници на информация и препоръки.

Загубихте се сред различните тенденции? Не се притеснявайте! Ние от ОптимизирайМе ще Ви помогнем да изградите печеливша стратегия за Вашия бизнес. Свържете се с нас на телефон: 0883 330 216.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 × 1 =