Неведнъж сме Ви споделяли, че комуникацията с клиентите е много важна за всеки успешен бизнес. През последните години, пандемията Covid-19 промени не само нашия живот, но и начина, по който общуваме с клиентите. Докато преди потребителите предпочитаха да дойдат на място във физическия обект, днес все повече избират безконтактната комуникация чрез e-mail, контактната форма в сайтаили по телефона.
Добрата новина е: e-mail marketing-a и през 2022 година ще е ефективен начин да достигнете до своите настоящи клиенти и да комуникирате с тях. В тази статия ще Ви представим ТОП тенденциите за 2022 година, които могат да Ви помогнат да подобрите своите кампании.
Персонализацията е ключът към успеха.
Не бива да забравяте, че всеки потребител ежедневно получава хиляди рекламни и спам съобщения. Затова не пращайте поредния e-mail marketing, който ще остане затрупан и невидян сред останалите съобщения.
Единственият начин да се откриете е да персонализирате заглавието и съдържанието, според нуждите на получателя. Тук не става въпрос да знаете името на клиента си и да го използвате при адресиране на заглавието.
Обръщения като: „Скъпи читателю” или „Уважаеми г-н/г-жо…”, също няма да Ви помогнат. Персонализацията, за която говорим, надхвърля простото познаване на имената. Тенденциите през 2022 година ни насочват към хиперперсонализация.
Знаете ли, че според последните проучвания:
– 23% от макретолозите вярват, че именно персонализацията на имейлите им е помогнала за създаване на успешни e-mail marketing кампании.
– 66% от клиентите очакват любимите им марки да знаят какво харесват и от какво имат нужда.
– 72% от потребителите предпочатат да научават за нови промоции, отстъпки и кампании единствено чрез имейли, специално предназначени за тях.
Тези данни ни показват, че потребителите вече не са благосклонни към e-mail marketing кампаниите, които са направени по шаблон и еднакви за всички клиенти на бранда. Те вече не са готови да си губят времето със зле направени имейли, а искат да се почувстват специални.
Нека Ви дадем пример. Представете си, че сте собственик на голям козметичен бранд, който предлага всякакви продукти за грижа на кожата, ноктите, косата и грим продукти.
Лесно може да пратите един и същи e-mail marketing с всички промоции на настоящите си клиенти. Но това няма да се окаже ефективна стратегия за продажбите Ви.
Да вземем клиент А. Знаете, че тя си купува от Вас единствено гланцове и червила. Когато получи e-mail marketing с промоции за шампоани, балсами и лакове, тя ще го пропусне. Но, ако ѝ пратите персонализиран имейл с предложения за гланцове и червила, тя ще се почувства специална, че Вие знаете от какво има нужда. В този случай вероятността да направи покупка се увеличава с 60%.
Затова през 2022 година ще е важно не просто да имате аудитория от имейли, на която да изпращате e-mail marketing кампании. Фокусът ще е върху това да отделите време да опознаете своята аудитория, да научите какво харесва и от какво има нужда, за да й го предложите.
Това е само една от ТОП тенденциите, свързани с e-mail marketing-а през 2022 година. Следете нашия блог, защото скоро ще продължим темата!
Свържете се с нас на телефон: 0883 33 02 16, ние ще Ви помогнем да изведете бизнеса си на следващото ниво!
Вашият коментар