Facebook Pixel

Тенденции в e-mail marketing-а през 2022 година – 2 част

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Интересно/Тенденции в e-mail marketing-а през 2022 година – 2 част
Тенденции в e-mail marketing-а през 2022 година – 2 част

Искате да имате добра връзка с клиентите на Вашия бранд? Не можете да се справите с изготвянето на успешни e-mail marketing кампании?А знаете ли, че е важно да можете да адаптирате бизнеса си към новите тендеции?

Вече не е нужно да си маркетинг специалист за да знаеш кои са актуалните тенденции при създаването на e-mail marketing кампании. Ние от ОптимизирайМе винаги сме готови да Ви помогнем като Ви представим ТОП тенденциите за 2022 година.

В предната част от статията Ви споделихме защо персонализацията на съдържанието на e-mail marketing-а към специфичните нужни на клиента е толкова важно. Днес ще продължим темата и ще Ви запознаем с други актуални тенденции.

Интерактивно съдържание.

Твърде дълго потребителите бяха затрупвани с хиляди рекламни и спам съобщения, които след отваряне дразнят с шаблонното си съдържание. Това вече не е работеща стратегия! Не забрявайте и, че повечето от Вашите конкуренти вече се възползват от предимствата на e-mail marketing-а.

През 2022 година фокусът се мести върху уникалното потребитеско изживяване. Интерактивните имейли могат да създадат 2 пъти повече реализации от пасивното съдържание. Тези имейли ще подобрят ангажираността.

Можете да създадете интерактивен имейл като включите – анкети, викторини, слайдшоу, карусели, които превъртат изображенията, анимирани гифове, които приканват потребителя да посети целевата страница и други.

Тенденции в email marketing-а през 2022 година – 2 част

Мобилна достъпност.

Според последните статистики 60% от целия трафик в Интернет идва от смартфони, а 70% от потребителите предпочитат да използват мобилните си устройства за проучване на продукти.

Затова е много важно Вашите e-mail marketing кампании да изглеждат добре през мобилно устройство БЕЗ да се налага потребителя да го отваря в браузъра си.

Хората, които използват мобилните си устройства, вече няма да се мъчат с лошо изработени имейли, които изглеждат ужасно през телефона.

Минимализъм в имейлите.

Това не означава да пускате на клиентите си прости имейли с текст и без никакво интеарктивно съдържание. Тенденциите през 2022 година са фокусирани върху създаване на силно присъствие на бранда.

Можете да го създадете НЕ като изпращате по 10 имейла на седмица, а чрез изготвяне на ясна и точна последователност при кампаниите.

Не знаете как да го постигнете? Доверете се на екипа на ОптимизирайМе и ние с удоволствие ще Ви помогнем да създадете ефективни e-mail marketing кампании, който потребителите Ви да харесват.

Свържете се с нас на телефон: 0883 33 02 16.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

11 − 10 =