Google Ads e eдна от най-популярните платформи за дигитален маркетинг. Много собственици на бизнеси разчитат изцяло на нея, за да достигнат до повече потребители, да увеличат клиентите и реализациите. Причината е, че Google Ads наистина работи добре. Разбира се, нуждаете се от добър специалист, който да създаде и оптимизира Вашите реклами.
Сигурни сме, че много маркетингови агенции Ви предлагат невероятни резултати за много кратко време от Google Ads. Но тези обещания реални ли са? За колко време можете да постигнете желаните резултати?
Важно е да споменем, че не трябва да бъркате резултатите от SEO оптимизацията с тези от Google Ads. И двата канала могат да Ви помогнат да развиете своя бизнес. Разликата е, че при SEOоптимизацията се нуждаете от повече време, за да се направи качествена оптимизация. Докато рекламите в Гугъл отнемат по-малко време за стартиране.
Преди да започнете да рекламирате в Google, трябва да знаете, че:
– Отнема време да бъдат одобрени кампаниите в GoogleAds. Понякога самия Google забавя процеса и разглежда подробно рекламата преди да позволи публикуването ѝ.
Причината е, че т искат максимално да подобрят изживяването на своите потребители. Затова обръщат подробно внимание на всеки един елемент – от заглавието, описанието и ключовите думи до целевата страница в сайта Ви.
– Нормално е кампанията да се нуждае от време, за да набере инерция. Истината е проста – без значение какъв канал за реклама ползвате, ще отнеме известно време, докато я настроите. Рекламите в Гугъл не правят изключение.
Тук времето е строго индивидуално и зависи от Вашия акаунт и естеството на бизнеса Ви. Може да отнеме от няколко дни до няколко седмици преди кампанията да започне да дава наистина добри резултати.
– Нуждаете се от данни, за да можете да определите правилно целевата аудитория. Данните са жизнено важни за всяка рекламна кампания. Без тях не можете да управлявате, променяте и оптимизирате рекламите.
Ако за първи път рекламирате в Гугъл и акаунтът Ви е напълно нов, значи Вие започвате от самото начало. В този случай, през първия месец най-голямата цел е да се съберат данни за поведението на потребителите към Вашата реклама, услуги и сайт. Тук е важно да се определи целевата аудитория и какви реклами ги провокират да направят поръчка или запитване.
Това са само три важни аспекта от рекламирането в Google. В заключение можем да кажем, че постигането на резултати е строго индивидуално. Ние като маркетингови специалисти не можем с лека ръка да Ви кажем – един, два или три месеца. За нас е важно да се запознаем преди всичко с Вашата дейност, услуги и брандова индентичност, преди да Ви дадем конкретни обещания.
Разбира се, от опит можем да споделим, че сме имали клиенти, които са имали високи резултати още след първата кампания. И такива, при които отне до три месеца за развиване на наистина успешни реклами.
Искате да увеличите продажбите? Свържете се с нас на телефон: 0883 330 216.
Вашият коментар