Facebook Pixel
Какво е бранд

В днешно време на пазара можете да откриете хиляди продукти и услуги, предлагани от различни производители и търговци. На пръв поглед много продукти могат да Ви изглеждат близки по състав и качество или напълно еднакви. На какво ще обърнете внимание? На еднотипните предложения или на продукта, който изпъква сред останалите?

Много собственици на бизнеси се фокусират единствено върху продажбите и не могат да направят разлика между бранда, името на компанията и марката. За тях всичко е еднакво. Но това не е така. Брандът е много повече от име, с което представяте продуктите си.

Компанията, логото й и нейните продукти са много важни за създаването на бранда, но с тях не се свършва работата Ви. Причината е проста – най-важната задача на брандът е изграждането на индентичност и репутация пред своята аудитория. Зад него стоят  предварително замислена концепцияи много труд за спечелването лоялността на потребителите.

Важно е да споменем и, че всеки потребител има различни възприятия и асоциира всеки бранд с различни чувства. В зависимост от Вашата стратегия за популяризиране, те могат да бъдат положителни като доверие, вяра, радост и лоялност. Но могат да събудят и негативни чувства като съмнение, разочарование и раздразнение.

Тук може би се питате: „Тогава защо трябва да инвестирам в създаването на бранд? Не е ли по-добре просто да предлагам продуктите си, както до сега?”.

създаване на бранд

Истината е проста. Да, трудно е да контролираме чувствата и възприятията на потребителите! Да, не добре обмислените послания може да навредят на компанията ни! Но каква е алтернативата? Да не правите нищо? Да останете завинаги на едно и също комфортно ниво? Да не развиете потенциала на бизнеса си и никога да не увеличите печалбата си?

Изкуството на добрия брандинг е да положите усилия, за да откриете правилната стратегия. Само така ще отключите потенциала и ще успеете да развиете бизнеса си.

Ако ще Ви е по-лесно – гледайте на бранда си като на цвете. Ако го поливате и поддържате неговата идентичност, визия и емоции, тогава  цветовете ще разцъфват и ще Ви радват с красотата си. Но, ако го оставите без вода, то ще изсъхне и след няколко месеца ще изчезне.

Това се случва и с фирмите – те се оставят на течението и не се борят за лоялността на своята аудитория и клиенти. Като тях ли избирате да сте и Вие?

Ако не искате да чакате повече, свържете се с професионалистите на ОптимизирайМе на телефон: 0883 330 216. Следете и нашия блог, защото в следващата част ще Ви представим предимствата на добрия брандинг!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

nine − four =

OPTIMIZIRAI ME - online marketing agency

Ние сме специализирани в сферата на маркетинга и информационните технологии. Разполагаме със сплотен екип от специалисти, които имат дългогодишен опит в създаването и оптимизирането на уеб сайтове, дизайн, маркетингови стратегии и рекламни кампании. Нашата цел е да Ви предложим цялостни решения за извеждане на бизнеса Ви на следващото ниво!