Facebook Pixel

Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг – 1 част

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Интересно/Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг – 1 част
Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг – 1 част

Новата година започна шеметно! Вече много от бизнесите могат да се похвалят с нови постижения и иновативни стратегии, с които да покорят своите клиенти и да привлекат вниманието към себе си.  Но има и такива, които не знаят накъде да поемат. За тях предизвикателствата тепърва започват и ние от ОптимизирайМе сме готови да Ви помогнем да ги преодолеете по най-добрия начин.

Дигиталният маркетинг непрекъснато се развива. Това, което е популярно ДНЕС, може да е неуместно УТРЕ. Въпреки че някои от основите остават същите, всяка година тенденциите се променят и налагат нови трендове в онлайн света. В резултат на това, собствениците на малък бизнес трябва не само да следят промените, а и да могат да ги приложат в маркетинг стратегията си. 

Ако планирате да започнете собствен бизнес или вече сте собственик на малка фирма, вероятно се вълнувате какво предстои. В тази статия ще Ви споделим промените в дигиталния маркетинг и ТОП трендовете, които ще завладеят 2023 година. 

Съдържанието, генерирано от потребителите на продуктите и услугите. 

Как привличате вниманието на потребителите, които разглеждат социалните мрежи да изберат точно Вашите продукти и услуги? Можете да напълните своя уебсайт и профилите в социалните мрежи със зашеметяващи снимки. Да напишете най-вдъхновяващото съдържание, да им покажете предимствата на Вашите продукти и впечатляващи статистики с научни данни. 

Всичко това ще помогне само на потребителите да видят и научат за Вашия продукт. Ако искате да спечелите по-голяма аудитория, трябва настоящите Ви клиенти да „гарантират” публично за Вас, с което да изразят отношението си към продукта или услугата.

Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг – 1 част

Какво означава това? 

Съдържанието, генерирано от потребителите е всяко писмено или визуално съдържание, с което те изразяват мнението си за Вашия продукт. Например, това може да са:

  • Публикация в личния им профил в социалните мрежи със снимки или видеа как използват и се наслаждават на Вашия продукт. 
  • Видео обръщение, което потребителят сам е направил за бранда и си личи, че не е професионално направено с цел реклама.
  • Отзиви, написани не само в уебсайта и социалните мрежи на компанията, а и в Гугъл, форуми и личния профил на клиента. 

Може да Ви се струва странно, но в чужбина много от клиентите, които са доволни от покупките си, споделят за преживяването си не само на близките си хора, а и в социалните мрежи. В крайна сметка хората сме по-склонни да се доверим на обикновен човек, а не на рекламата, за която фирмите си плащат. 

Много големи компании са изградили силна репутация на бранда си, което кара клиентите да бъдат техни „посредници” и „защитници” пред останалите потребители. Затова много често виждаме клипове на хора, които разопаковат продукти на любимите си марки и споделят мнението си за тях. И всичко това БЕЗ фирмите да са инвестирали никакви средства за реклама.

Тази тенденция в дигиталния маркетинг ще се наложи през 2023 година и ще предизвика повече бизнеси да станат клиентско ориентирани. Целта е не само да предложите най-добро обслужване, а и да изградите силна връзка със своите клиенти. 

Как да мотивирате клиентите си да създават съдържание за Вас? 

Един от най-добрите начини да мотивирате клиентите си е да ги улесните максимално. Например чуждестранните брандове към поръчките добавят специално направена картичка с QR код, На нея има и инструкции как да оставят ревю и малък комплимент от фирмата – % намаление или подарък, които ще получат при следващата си поръчка. 

След сканирането на QR кода, клиентите се препращат автоматично към мястото, на което да оставят ревю.  

Може и да попитате редовните си клиенти дали са склонни да запишат видео отзив за Вашия бранд. Направете това да бъде лесно за тях, като направите специално ръководство с препоръки как да направят интересно видео. Мотивирайте ги допълнително като им подарите безплатни продукти или специално намаление за следваща поръчка. 

Друга опция е да направите e-mail маркетинг кампания, в която да предложите специални отстъпки на доволните клиенти, които решат да оставят отзив за определен продукт или услуга. 

С това ще завършим тази част на статията. Следете нашия блог, защото много скоро ще Ви запознаем и с другите трендове, които ще завладеят 2023 година.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

10 + 2 =

OPTIMIZIRAI ME - online marketing agency

Ние сме специализирани в сферата на маркетинга и информационните технологии. Разполагаме със сплотен екип от специалисти, които имат дългогодишен опит в създаването и оптимизирането на уеб сайтове, дизайн, маркетингови стратегии и рекламни кампании. Нашата цел е да Ви предложим цялостни решения за извеждане на бизнеса Ви на следващото ниво!