Facebook Pixel

Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг – 2 част

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Интересно/Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг – 2 част
Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг. – 2 част.

Не сте подготвили своята маркетингова стратегия за 2023 година? Колебаете се от какво се нуждаят потребителите и какво е съдържанието, което ще ги привлече? 

Маркетолозите предвиждат, че новата 2023 година ще бъде изпълнена с много динамика и проблеми. Глобалната криза и инфлацията ще повлияят не само на бизнеса, а и на клиентите. Очаква се те да станат още по-избирателни и претенциозни относно продуктите и услугите, които купуват. Това означава, че бизнесите трябва не само да знаят как да мотивират клиентите да направят поръчка, а и да създадат доверие в собствения си бранд.

В предната част на статията ние, от ОптимизирайМе, започнахме да Ви представяме ТОП тенденциите в дигиталния маркетинг за новата година. Днес ще продължим темата и ще  Ви помогнем да бъдете винаги в тренда!

Инструментите за изкуствен интелект са вече факт! 

През последните години, много програмисти работят върху разработване и усъвършенстване на изкуствен интелект. През 2023 година изкуственият интелект е факт! Вече много хора успяха да изпробват най-новата технология – ChatGPT. 

Това е инструмент, който след задаване на ключови думи или фрази е способен да създаде подробно и естествено звучащо съдържание за секунди. Той е програмиран, така че да може да се справи със всяка задача – текст, песен, разработка, анализ и други. 

В много училища по света дори вече е забранен достъпът на ученици до този инструмент. Но не се заблуждавайте, изкуственият интелект не може да замени човешкия. 

Причината е проста – ChatGPT използва своята база данни, за да генерира съдържанието, което искате от него. Основният проблем е, че често информацията, с която разполага е непълна, неточна или е спам. 

Затова текстовете, написани с ChatGPT не са най-доброто за Вашия уебсайт. Освен това, Google НЕ оценява написаното от изкуствения интелект като качествено съдържание. Те изрично предупреждават, че ще наказват всеки генериран от инструмента текст, който открият на сайтовете. 

Все пак, маркетолози очакват през следващите години, изкуственият интелект да се развие до такава степен, че да предостави нови възможности за дигиталния маркетинг.

Какво Ви очаква през 2023 година? ТОП 4 тренда в дигиталния маркетинг. – 2 част.

Кратко видео съдържание за социалните мрежи. 

Тik -Tok бе хитът на 2022 година. Платформата спечели вниманието не само на тийнейджърите, а и на хората, обичащи да гледат кратки видеа. Заради нея, другите социални мрежи бяха принудени да предложат същото изживяване. Така Meta създаде Reels, а Youtube – Shorts  видеа. 

Кратките видеа се превърнаха в тенденция, която ще се запази и през новата година. Последните проучвания потвърждават, че 80% от потребителите предпочитат краткото видео съдържание с полезна информация за тях. 

Като собственик на малък бизнес, Вашата работа е да представите продуктите си пред широка аудитория. Най-добрият начин да го направите е като публикувате кратки образователни видеа на уебсайта и в социалните мрежи. 

Използвайте времето за да покажете всички предимства на Вашия продукт. Особено полезни са видеата на клиенти, които са доволни и използват продукта. Така ще покаже, че Вашият бранд прави не само платено съдържание, а има истински хора, които са доволни от него.

Отношението на бранда е от значение!  

Потребителите все повече ценят фирмите, които се отнасят с уважение към клиентите си. За съжаление, не винаги е лесно да се развие такава близост онлайн. Хората не искат да изпращат запитване в уебсайтовете и да чакат с дни, за да получат отговор на въпроса си. 

Вместо това, искат да започнат разговор НА МОМЕНТА и да получат обратна връзка от бранда. Няма значение дали ще се обадят по телефона, ще изпратят запитване чрез имейл, контактна форма, в социалните мрежи или ще използват чата в уебсайта. 

Следователно, през 2023 година отношението на бранда ще е от решаващо значение дали потребителите ще се спрат на Вашите продукти и услуги. 

Това е причината много фирми да залагат създаване на специални чат-ботове за своите сайтове. В тях ще са програмирани отговорите на най-често задаваните въпроси, а при нужда ще предлага директна консултация с член от екипа на бранда. С тази функция потребителите веднага ще получат помощ и ще се чувстват ценени и желани. 

С това ще завършим тази статия. Следете нашия блог, защото много скоро ще Ви представим още новости от света на дигиталния маркетинг и реклама.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 × 3 =




OPTIMIZIRAI ME - online marketing agency

Ние сме специализирани в сферата на маркетинга и информационните технологии. Разполагаме със сплотен екип от специалисти, които имат дългогодишен опит в създаването и оптимизирането на уеб сайтове, дизайн, маркетингови стратегии и рекламни кампании. Нашата цел е да Ви предложим цялостни решения за извеждане на бизнеса Ви на следващото ниво!