
Много често получаваме въпроси като: „Защо трябва да имам онлайн представяне?”, „Нуждая ли се от реклами?” и „Ефективни ли са кампаниите в Google Ads?”. Истината е, че в днешно време ВСИЧКИ са онлайн. Според последните статистики, повече от 88% от населението на България използва търсачки като Google, за да открие необходимите продукти и услуги.
Това означава, че Вашата аудитория е ВЕЧЕ онлайн, както и конкурентите Ви. А Вие какво правите, за да ги достигнете?
Ние, от ОптимизирайМе, имаме дългогодишен опит в създаване на успешни кампании в Google Ads. Ще Ви представим резултатите от рекламната стратегия на дългогодишен клиент, за който освен кампании в Google Ads правим реклами във Facebook и SEO оптимизация.
{Научете повече за нашия клиент}
Нашият клиент се занимава с продажба на качествени детски дрешки. Работим с бранда още от създаването на нашата маркетинг агенция. Заедно сме преминали, както през различни сайтове, така и през различни етапи от развитието на нашия клиент. През цялото време, нашата цел винаги е била една – да помогнем на собствениците и да им предложим ефективни решения за развитие.
Сайтът, социалните мрежи – Facebook и Instagram, и рекламите в тях,са създадени и се поддържат от нашия екип. Допълнихме услугата със създаване на кампании в Google Ads.
Целта на нашия клиент бе да достигне до по-широка аудитория, която търси предлаганите от него продукти. Започнахме от самото начало – определихме краткосрочните и дългосрочни цели, както и бюджетите, които ще се влагат през различните периоди.
Сайтът вече получаваше стабилен трафик от рекламите в социалните мрежи, от SEO оптимизацията и от редовните клиенти, но имаше нужда да се поработи повече върху Google Ads.
Изработихме стратегия, базирана на обстоен преглед на сайта и анализ на редица фактори.
{Постигнати резултати в Google Ads}
Щастливи сме, че помогнахме на нашите клиенти да постигнат желаните резултати от Google Ads. Повече от няколко години ние работим съвместно и успяхме да увеличим реализациите с повече от 400%. Чрез тях увеличихме и постоянния трафик към онлайн магазина им и през последния месец постигнахме 436 поръчки!
За да докажем думите си, Ви представяме резултатите от 1 до 31 януари 2024 година:

Както и сами можете да видите на графиката, резултатите говорят сами за себе си. За този период има:
- Над 11 393 посещения от кампаниите;
- 91 909 импресии от кампаниите;
- 335 реализации;
На посочената по-долу графика можем да видим съотношението спрямо кликванията в сайта и реализациите на сайта. Колкото повече посещения в сайта имаме, почти толкова биват вдигнати стойностите и на поръчките. Така процентът на реализации спрямо изразходвания бюджет е средно 2.93%, което е изпълнение на една от поставените цели.

- Челни позиции при търсене с Google ADS;
- Честота на взаимодействие – 12.44%;
- Взаимодействия – 11 393 кликвания;
- Реализации – 335 броя;
- Средна цена за клик – 0.15лв;
- 2.93% на реализации;
{Резултати Google Ads - обобщение}
- Бюджет от: 1 707,60 лв;
- Влезли потребители в сайта: 11 393 потребителя;
- Направени поръчки от Google Ads: 335 завършени поръчки;
- Цената за 1 поръчка: 5,09 лв;
{Постигнати резултати Facebook}
За разлика от кампаниите в Google Ads, рекламите във Facebook имаме дългогодишна стратегия, която подобряваме въз основа на търсенето на аудиторията на бранда. След установяване на целевата аудитория, разработваме всяка седмица релевантни реклами с подходящо текстово и визуално съдържание.
За периода от 1 до 31 януари 2024 постигнахме следните резултати:

- Вложен бюджет: 2329.93 лева./1281,73$/;
- Достигания на рекламите: 119 754 потребителя;
- Кликвания на линковете: 11 472 броя;
Резултатите, които кампанията постигна бяха:

- Влезли в сайта потребители: 11 472 броя;
- Потребители направили поръчка: 324 броя;
- Брой на поръчките: 324 броя;
- Цена за клик: 0,11 $;
- Цена за направена поръчка: 3,95 $ – 7.18 лева;
{Резултати Facebook – обобщение}
- Бюджет от: 2329.93 лева;
- Влезли потребители в сайта: 11 472 броя;
- Потребители, направили поръчки: 324 броя;
- Направени поръчки от Facebook: 324 броя;
- Цената за 1 поръчка: 3,95 $ – 7.18 лева;
За кампаниите във Facebook, най-голямото предизвикателство е, че става въпрос за силно конкурентен бранш и бизнес с голяма динамика при продуктите. Това налага постоянен контрол и обновление на криейтивите.
{Постигнати резултати SEO оптимизация}
Особеност на бранша е, че има голям интерес към продуктите и има голямо търсене към определени ключови думи. Устойчивата стратегия е много важна за достигане на ПЪРВИ места в Google. За целта изготвихме стратегия, която да наблегне не само на оптимизиране на кода, но и на съдържанието, за да бъде релевантно към аудиторията на бранда.
За периода от 1 до 31 януари 2024 постигнахме следните от органичния трафик:
- Влезли потребители в сайта: 4 135 потребителя;
- Потребители, направили поръчки: 55 поръчки;
{Постигнати резултати - обобщение}
- Общи разходи за реклами и подръжка: 5 286 лева;
- Общ брой купувачи: 598 потребителя;
- Общ брой посещения на сайта: 27 000 потребителя;
- Оборот за 1 месец: 42 461,22 лв;
{Обобщение на проекта}
Да откриете потенциалните си клиенти и да изпреварите конкурентите си е трудна задача в онлайн пространството. Благодарение на нашия дългогодишен опит и упорита работа, ние успяхме да изпълним краткосрочните и дългосрочни цели на нашия клиент.
Създадохме и оптимизирахме кампаниите, работихме за избора на подходящите ключови думи и премахване на негативните и следяхме всеки процес. Така успяхме да постигнем най-добрата ефективност на кампаниите и възвръщаемост на направените инвестиции.
Увеличихме не само продажбите, но и трафика към уебсайта. В комбинация с рекламите в социалните мрежи и SEO оптимизация, нашият клиент има устойчиви резултати и заема челни позиции в Google.
Можем да помогнем и на ВАС да спечелите от онлайн присъствието си!
Доверете се на екипа на ОптимизирайМЕ и ще изготвим ИНДИВИДУАЛНА стратегия и за Вашия бизнес. Свържете се с нас на телефон: 0883 330216.