
Наред до SEO оптимизацията и рекламните кампании в социалните мрежи, лидер сред нашите услуги, е рекламирането в Google ADS.
Главно платформата се използва за показване Вашия уебсайт на първи позиции, но преди излизащите от SEO оптимизацията. Как става това ли?
Ежедневно се влага бюджет и когато потребител потърси избрана ключова дума, Вашия сайт излиза като спонсорирана реклама най-горе на първа страница в Google. Именно това увеличава трафика и посещаемостта на сайта Ви, дори без оптимизиране по ключови думи. Но класирането най-горе винаги изисква средства на дневна база.
Ще Ви покажем пример за успешна Google ADS кампания на наш дългогодишен бизнес партньор.
Собствениците ни се довериха и ние им помогнахме да спечелят както посещения в сайта, така и повече запитвания и посещение на място.
Сайтът на клиента имаше постоянен трафик от рекламни кампании в социалните мрежи, но не бе разпознаван при търсене в Google.
След обстоен преглед на сайта и анализ стартирахме работа като се водехме по следните стъпки:
{Кои стъпки следвахме за успешната кампания?}
Проучихме конкурентите в бранша на клиента и изготвихме план.


Извадихме най-търсените ключови думи и направихме подбор на главни и периферни за кампнията.
С избраните ключови думи написахме кратки текстове с ясни послания към търсещите потребители.

Създадохме видеа и банери, които визуално да допълват написаните рекламни послания.
И всички първоначални усилия обединихме в създаването на кампанията на клиента.


Ежедневно проследявахме резултатите от кампанията - цена за търсене, кои думи излизат най-добре, негативни ключови думи и др.
Последва обстоен преглед и разбивка на резултатите за първите 7 дни, след това за 14 дни и първия месец.

След направения анализ, направихме обсъждане с клиента и поставихме нови цели и промени за постигане на по-добри резултати.
И така след положените общи усилия от страна на нашият екип от професионалисти и собствениците на бизнеса, постигнахме желаните резултати. С рекламирането в Google ADS продължаваме да показваме бизнеса, когато хората търсят предаганите от него услуги или стоки.
{Постигнати резултати за 1 година работа:}
- Над 39 000 посещения от кампаниите
- Увеличение трафика с 200%
- Увеличение на реализациите със 150%
- Увеличение на запитванията по телефон със 100%

На посочената по-долу графика можем да видим съотношението спрямо кликванията в сайта и реализациите на сайта. Колкото повече посещения в сайта имаме, почти толкова биват вдигнати стойностите и на поръчките. Така процентът на реализации спрямо изразходвания бюджет е 5%, което е изпълнение на една от поставените цели.

- Честота на взаимодействие - 8,69%
- Взаимодействия - 36 399 кликвания
- Реализации - 1 807 бр
- Средна цена за клик - 0.28лв.
- 4.96% на реализации
В следващата графика ще видите увеличеното и по-регулярно търсене по главните ключови думи и посочените периферни такива. В таблицата под нея откриваме тези от тях, които са генериали най-много реализации и посещения в сайта.

{Обобщение на проекта}
Благодарение на усилената работа успяхме да увеличим постоянния трафик към уебсайта на нашите клиенти и техните реализации. В комбинация с рекламни кампании и SEO оптимизация, постигнахме много повече от предвидените резултати.
След ежемесечно отчитане на свършената работа с клиента оптимизирахме работния процес продължихме работа с увеличаване на текстовото съдържание на сайта и подобрение на дизайните на рекламите. Влозихме средста ви усилия в направа на много добро видеосъдържание както за социалните мрежи, така и за YouTube канал и сайта.
След всичко прочетено готови ли сте да обсъдим как да помгнем и на Вашия бизнес? Свържете се с нас и нека на лична среща да поговорим какво сре пробвали, какво резултати сте постигнали. А ние ще Ви предложим подходящата услуга за Вашия бизнес на най-добра цена.
„Трябва да преминем от числа, поддържащи резултат, към числа, които стимулират по-добри действия.”
– Дейвид Уолмсли