Facebook Pixel

500 поръчки на луксозно бельо за ЕДИН месец с бюджет от 2200 лева

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Постижения/500 поръчки на луксозно бельо за ЕДИН месец с бюджет от 2200 лева
500 поръчки на луксозно бельо за ЕДИН месец с бюджет от 2200 лева

Да се развиваш в силно конкурентен бранш е голямо предизвикателство. Необходимо е изграждането на комплексна стратегия, която включва присъствие в социалните мрежи и реклами в тях, кампании в Google Ads и SEO оптимизация.

За съжаление, много собственици на бизнеси се съмняват в успеха на рекламите във Facebook. Но да печелите чрез социалните мрежи е възможно! Необходимо е да познавате не само добре своята аудитория, но и да сте запознати със стъпките за продаване чрез фунии.

За да представим какво можете да постигнете, ще Ви представим резултатите, които постигнахме за наш клиент. Цифрите говорят сами за себе си! Към добре изградената рекламна стратегия във Facebook, допълнихме с кампании в Google Ads и SEO оптимизация.

{Научете повече за нашия клиент}

Работим с клиента – онлайн магазин за луксозно бельо, за когото ще Ви разкажем днес, от няколко години. Ние обновихме дизайна и направихме SEO оптимизацията на уебсайта. Така успяхме да изградим надеждно партньорство, основано на доверие и професионализъм.

Първоначално брандът сам отговаряше за публикуването в социалните мрежи. Но с времето забелязахме, че техните конкуренти печелят много повече последователи и аудитория в социалните мрежи. Затова решихме, че е време да надградим онлайн присъствието.

Клиентът се свърза с нас и ни помоли да поемем управлението на социалните мрежи и рекламите в тях. Започнахме от самото начало – лична среща и проучване пред какво се изправяме.

{Пред какво се изправихме?}

  • Конкурентен бранш с голяма динамика;
  • Неподдържани социални мрежи;
  • Неразпознаваем бранд;
  • Ограничен бюджет за реклама;
  • Нисък conversion rate на сайта;

{Постигнати резултати Facebook:}

Да разработиш нов рекламен акаунт е винаги трудно, но нашият опит и знания ни помогнаха за постигането на краткосрочните ни цели. На съпоставката, която направихме можете да видите разликата в резултатите между 1-вата и 2-рата година от работата ни.

{Резултати след 1-вата година}

След като приключихме с кампаниите, насочени към широката аудитория се съсредоточихме върху потребителите, които вече са взаимодействали със сайта и страницата. Така успяхме да постигнем следните резултати:

500 поръчки на луксозно бельо за ЕДИН месец с бюджет от 2200 лева
  • Достигания на рекламите: 31 112 броя потребители;
  • Влезли в сайта потребители: 2814 броя;
  • Потребители направили поръчка: 72 броя;
  • Брой на поръчките: 72 броя;
  • Цена за клик: 0.02€;
  • Цена за направена поръчка: 1.59€ – 3.14 лева;
500 поръчки на луксозно бельо за ЕДИН месец с бюджет от 2200 лева
  • Вложен бюджет: 42.76€ – 84.52 лв;
  • Кликвания на линковете: 2149 броя;
  • Цена на резултат: 0.02€;
500 поръчки на луксозно бельо за ЕДИН месец с бюджет от 2200 лева
    • Вложен бюджет: 114.23€ – 225.79 лв;
    • Направени поръчки: 72 броя;
    • Цена на резултат: 1.59€;

{Резултати Facebook след 1-вата година – за 1 месец:}

  • Бюджет от: 311 лева;
  • Влезли потребители в сайта: 2814 броя;
  • Направени поръчки от Facebook: 72 броя;
  • Цената за 1 поръчка: – 3.14 лева;

{Резултати след 2-рата година}

Постигнахме чудесен резултат, който клиентът забеляза още на 2-рата седмица от работата ни заедно. Успяхме да реализираме поставения план и да вдъхнем надежда на онлайн магазина.

Увеличаването на резултати се задържа и през втората година.

Постигнати резултати Facebook
  • Вложен бюджет: 349.09$ – 690 лева;
  • Направени поръчки: 198 броя;
  • Цена на направена поръчка: 1.76€;

Резултатите, които кампанията постигна бяха:

Постигнати резултати Facebook
  • Достигания на рекламите: 56 098 потребители;
  • Влезли в сайта потребители: 3883 броя;
  • Потребители направили поръчка: 198 броя;
  • Брой на поръчките: 190 броя;
  • Цена за клик: 0.02€;
  • Цена за направена поръчка – средно: 1.51$ – 2.98 лева;

{Резултати Facebook след 2-рата година – за 1 месец:}

  • Бюджет от: 690 лева;
  • Влезли потребители в сайта: 3883 броя;
  • Потребители, направили поръчки: 198 броя;
  • Направени поръчки от Facebook: 198 броя;
  • Цената за 1 поръчка: 3.48 лева;

Както сами можете да видите от снимката, общият брой на поръчките за ЕДИН месец е 190, а трафика – 2 504 души. Съответно бюджетът е увеличен, но резултатите са в пъти по-добри в сравнение с предходната година.

{Постигнати резултати Google Ads:}

Рекламите в Google Ads са бърз и ефективен начин да достигнете до потребителите, които се нуждаят точно от Вашите продукти и услуги. Започнахме с първоначален анализ, за да проучим интересите и нуждите на аудиторията на бранда, а след това създадохме релевантни изображения и текстови послания.

След оптимизирането на кампаниите, успяхме да постигнем следните резултати:

Постигнати резултати Google Ads:
  • Над 4 880 посещения от кампаниите;
  • 26 024 импресии от кампаниите;
  • 189 реализации;

На посочената по-долу графика можем да видим съотношението спрямо кликванията в сайта и реализациите на сайта. Колкото повече посещения в сайта имаме, почти толкова биват вдигнати стойностите и на поръчките. Така процентът на реализации спрямо изразходвания бюджет е 18%, което е изпълнение на една от поставените цели.

Постигнати резултати Google Ads:
  • Челни позиции при търсене с Google ADS;
  • Честота на взаимодействие – 18,74%;
  • Взаимодействия – 4 880 кликвания;
  • Реализации – 189 броя;
  • Средна цена за клик – 0.16лв;
  • 6.39% на реализации;

{Резултати Google Ads - обобщение}

  • Бюджет от: 762,75 лв
  • Влезли потребители в сайта: 4 880 потребителя;
  • Направени поръчки от Google Ads: 189 завършени поръчки;
  • Цената за 1 поръчка: 2,45 лв;

{Постигнати резултати SEO оптимизация:}

Органичният трафик е много важен за всеки бизнес. Потребителите не биха могли да открият сайта, ако той не е видим за тях и не се намира на челни позиции в Google. Специално за нашите клиенти, направихме подробен анализ на ключовите думи и след това създадохме устойчива стратегия за развитие включваща оптимизаренето на кода и съдържанието на сайта.

Благодарение на упоритата ни работа, за периода от 1 месец постигнахме следните резултати от органичния трафик:

  • Влезли потребители в сайта: 12 336 потребителя;
  • Потребители, направили поръчки: 122 поръчки;

{Постигнати резултати - обобщение:}

  • Общи разходи за реклами и подръжка: 2 202 лева;
  • Общ брой купувачи: 500 потребителя;
  • Потребители посетили за първи път от сайта: 17 000 потребителя;
  • Общ брой посещения на сайта: 20 000 потребителя;
  • Оборот за 1 месец: 28 481,34 лв;

{Обобщение на проекта}

Щастливи сме, че помогнахме на нашия клиент да постигне желаните резултати. Създадохме работещи рекламни кампании в социалните мрежи и Google, успяхме да оптимизираме кампаниите и да постигнем най-добрата възвръщаемост на инвестицията. Увеличихме постоянния трафик към уебсайта, създадохме автоматизирана система за изпращане на имейли и предимства за лоялните клиенти.

Екипът на ОптимизирайМе може да помогне на ВАС с рекламни кампании в Google Ads. Свържете се с нас на телефон: 0883 330216 и ще изготвим и за Вас ИНДИВИДУАЛНА стратегия.