
Решихме да покажем на нашите бъдещи и текущи клиенти какви резултати сме постигнали за наш клиент. Ще Ви покажем с точни цифри увеличението на продажбите на онлайн магазин за детски и бебешки стоки с помощта само Facebook кампании.
Често се случва на собствениците на бизнеси да влагат много средства в социалните мрежи. Или нямат резултат или генерирания такъв е с много висока стойност. И сметката накрая на излиза на плюс, дори са на голям минус.
В подобна ситуация е била и клиентката, чиито данни ще Ви представим днес. Бизнесът е свързан с детски и бебешки стоки, а точно тази ниша е висококонкурентна и с доста широка аудитория.
{Пред какво се изправяме?}




{Стартираме проекта}
В началото на работата ни клиента, той не беше започнал с рекламни кампании и нямаше никакъв social signal към уебсайта и генериран трафик. Поръчките му бяха главно от препоръчани клиенти, но доста малко.
При положение, че няма хора, посещаващи сайта – как да има поръчки?
Затова ни трябва – стратегия за онлайн магазина за бебешки стоки!
Ето и как подходи нашият маркетингов екип в този случай – без да Ви спестяваме стъпките.
Стъпка 1: Избрахме правилния канал
Заради ограничения рекламен бюджет в началото и това, че стоките са само в един сегмент, решихме да използваме Facebook рекламни кампании.
SEO оптимизацията изисква време за постигане на резултати при търсене на ключовата дума в Google, а и конкуренцията там е още по-голяма. Google ADS изисква повече бюджет спрямо Facebook кампаниите, а и там аудиторията става много по-специална и малка.
Стъпка 2: Създадохме структура на рекламния акаунт
TOFU – кампании към широка аудитория, която не познава бранда на клиента и не е посещавала сайта;
MOFU – кампании за потребители, които вече са взаимодействали със сайта или страницата ни;
BOFU – потребители, които вече са добавили продукти в кошницата или са поръчали.
Стъпка 3: Стратегии за оптимизиране
След AB Testing на различни криейтиви, аудитории и позициониране на кампаниите, определихме правилната аудитория на бизнеса, която генерира поръчките.
Какво се случи само след 1-вия месец от съвместната ни работа?

За един месец успяхме да реализираме 31 поръчки в сайта при 108 добавени продукта в количка. Генерирахме трафик от 3 283 души, които задържаме и увеличаваме и към днешна дата.
Както и да го смятате, е чудесен резултат, който не само зарадва клиента ни, но и му вдъхна спокойствие и надежда за развитието на онлайн магазина. Постигнахме чудесен резултат, който клиента забеляза още на 2-рата седмица от работата ни заедно. Успяхме да реализираме поставения план и да вдъхнем надежда на онлайн магазина.

{А какво се случи след 3 месеца работа?}
За периода от 3 месеца 01.09.2022г. – 30.11.2022г.
- Изразходен рекламен бюджет – 1 500.12 лв.
- Генериран оборот – над 12 000 лв.
- Брой поръчки – 260 бр.
- Среден дневен оборот – 140 лв.
- Среден дневен рекламен разход – 20 лв.
- Среден брой поръчки на ден – 4

{Как го направихме?}
Ето кои са главните акценти, които следвахме, за да подстигнем представените резултати на нашия клиент с онлайн магазин за бебешки и детски стоки.




Изводи и заключения:
- Използвахме само Facebook реклама
- Ръст на оборота – общо с 200%
- Ръст на маркетинговия бюджет – общо със 50%
Цели:
- Средно 15% маркетингов разход – постигната!
- Дневен оборот от 350 лв. – постигната!
„Съдържанието изгражда взаимоотношения. Връзките се изграждат на доверие. Доверието води до приходи. “
– Андрю Дейвис, автор на бестселъри и лектор