Facebook Pixel

Как увеличихме продажбите на онлайн магазин за кратък срок?

Изграждане и оптимизиране на сайтове/Казуси/Как увеличихме продажбите на онлайн магазин за кратък срок?
Как увеличихме продажбите на онлайн магазин за кратък срок?

Решихме да покажем на нашите бъдещи и текущи клиенти какви резултати сме постигнали за наш клиент. Ще Ви покажем с точни цифри увеличението на продажбите на онлайн магазин за детски и бебешки стоки с помощта само Facebook кампании.

Често се случва на собствениците на бизнеси да влагат много средства в социалните мрежи. Или нямат резултат или генерирания такъв е с много висока стойност. И сметката накрая на излиза на плюс, дори са на голям минус.

В подобна ситуация е била и клиентката, чиито данни ще Ви представим днес. Бизнесът е свързан с детски и бебешки стоки, а точно тази ниша е висококонкурентна и с доста широка аудитория.

{Пред какво се изправяме?}

Проект с огромна конкуренция
Проект с огромна конкуренция
Неразпознаваем бранд
Неразпознаваем бранд
Ограничен бюджет за реклама
Ограничен бюджет за реклама
Нисък conversion rate на сайта
Нисък conversion rate на сайта

{Стартираме проекта}

В началото на работата ни клиента, той не беше започнал с рекламни кампании и нямаше никакъв social signal към уебсайта и генериран трафик. Поръчките му бяха главно от препоръчани клиенти, но доста малко.

При положение, че няма хора, посещаващи сайта – как да има поръчки?

Затова ни трябва – стратегия за онлайн магазина за бебешки стоки!

Ето и как подходи нашият маркетингов екип в този случай – без да Ви спестяваме стъпките.

Стъпка 1: Избрахме правилния канал

Заради ограничения рекламен бюджет в началото и това, че стоките са само в един сегмент, решихме да използваме Facebook рекламни кампании.

SEO оптимизацията изисква време за постигане на резултати при търсене на ключовата дума в Google, а и конкуренцията там е още по-голяма. Google ADS изисква повече бюджет спрямо Facebook кампаниите, а и там аудиторията става много по-специална и малка.

Стъпка 2: Създадохме структура на рекламния акаунт

TOFU – кампании към широка аудитория, която не познава бранда на клиента и не е посещавала сайта;

MOFU – кампании за потребители, които вече са взаимодействали със сайта или страницата ни;

BOFU – потребители, които вече са добавили продукти в кошницата или са поръчали.

Стъпка 3: Стратегии за оптимизиране

След AB Testing на различни криейтиви, аудитории и позициониране на кампаниите, определихме правилната аудитория на бизнеса, която генерира поръчките.

Какво се случи само след 1-вия месец от съвместната ни работа?

Как увеличихме продажбите на онлайн магазин за кратък срок?

За един месец успяхме да реализираме 31 поръчки в сайта при 108 добавени продукта в количка. Генерирахме трафик от 3 283 души, които задържаме и увеличаваме и към днешна дата.

Както и да го смятате, е чудесен резултат, който не само зарадва клиента ни, но и му вдъхна спокойствие и надежда за развитието на онлайн магазина. Постигнахме чудесен резултат, който клиента забеляза още на 2-рата седмица от работата ни заедно. Успяхме да реализираме поставения план и да вдъхнем надежда на онлайн магазина.

Как увеличихме продажбите на онлайн магазин за кратък срок?

{А какво се случи след 3 месеца работа?}

За периода от 3 месеца 01.09.2022г. – 30.11.2022г.

  • Изразходен рекламен бюджет – 1 500.12 лв.
  • Генериран оборот – над 12 000 лв.
  • Брой поръчки – 260 бр.
  • Среден дневен оборот – 140 лв.
  • Среден дневен рекламен разход – 20 лв.
  • Среден брой поръчки на ден – 4
Как увеличихме продажбите на онлайн магазин за кратък срок?

{Как го направихме?}

Ето кои са главните акценти, които следвахме, за да подстигнем представените резултати на нашия клиент с онлайн магазин за бебешки и детски стоки.

Ежеседмично тестване
Ежеседмично тестване
Оптимизиране на ниво AD Sets
Оптимизиране на ниво AD Sets
Активно проследяване на конкуренцията
Активно проследяване на конкуренцията
Ежедневно проследяване на резултатите
Ежедневно проследяване на резултатите

Изводи и заключения:

  • Използвахме само Facebook реклама
  • Ръст на оборота – общо с 200%
  • Ръст на маркетинговия бюджет – общо със 50%

Цели:

  • Средно 15% маркетингов разход – постигната!
  • Дневен оборот от 350 лв. – постигната!

„Съдържанието изгражда взаимоотношения. Връзките се изграждат на доверие. Доверието води до приходи. “

– Андрю Дейвис, автор на бестселъри и лектор

{Заяви запитване за Facebook продажби}

OPTIMIZIRAI ME - online marketing agency

Ние сме специализирани в сферата на маркетинга и информационните технологии. Разполагаме със сплотен екип от специалисти, които имат дългогодишен опит в създаването и оптимизирането на уеб сайтове, дизайн, маркетингови стратегии и рекламни кампании. Нашата цел е да Ви предложим цялостни решения за извеждане на бизнеса Ви на следващото ниво!