Да развиете сами бизнеса си е трудно. Нуждаете се от много време, усилия и познания за онлайн маркетинга, за да откриете правилния подход. В предната ни статия Ви представихме каква може да бъде ролята на инфлуенсърите във Вашето онлайн представяне. Днес отново ще обърнем внимание на това, как те използват своя имидж и изградено доверие пред своята аудитория, за да популяризират различни брандове.
Сигурни сме, че и Вие искате да откриете ефективен начин, за да се откроите пред конкурентите си. Останете с нас докрай, защото в тази статия ще разгледаме какви са предимствата на инфлуенс маркетинга.
Какви са предимствата за малките бизнеси?
Особеност на фирмите, които едва сега започват да развиват своята дейност е, че нямат възможност да отделят големи бюджети за реклама. Съответно не могат да си позволят големите хонорари, които имат макро инфлуенсърите.
В този случай, най-добрият вариант е да се насочите към нано и микро инфлуенсъри. Има много хора, които са съгласни да работят с малки бизнеси на бартерни условия.
Това означава, че Вие се ангажирате на изпратите PR пратка и да подарите продукти или код за отстъпка за аудиторията на инфлуенсъра. Той от своя страна, след като изпробва продуктите, споделя честното си мнение за тях на последователите си.
Какви са предимствата за Вас?
- Надеждна препоръка – инфлуенсърите имат голямо влияние пред своята аудитория. Те не само имат силно изградена връзка с тях, аи имат лоялни фенове, които постоянно се ангажират с тяхното съдържание. Няма значение дали става въпрос за 1 000 или 10 000 потребителя. За малките брандове, това е добро начало! Една препоръка от „доверен приятел” автоматично ще помогне за достигането Ви до повече хора.
- Креативно съдържание – в социални мрежи като Инстаграм, потребителите са привлечени от красиви снимки, интересни истории и смислено съдържание. Инфлуенсърите са „творци”, които ангажират потребителите си чрез постовете, видеата и сторитата си. Тяхната сила е в това да представят Вашите продукти по един нов и интересен начин, за да грабнат вниманието на техните последователи. И най-хубавото е, че това съдържание можете да го използвате и във Вашите социални мрежи и сайт.
- Ще бъдете в тренда – инфлуенсърите не са просто информирани за трендовете, те ги създават! А тяхната публика обожава да се докосва първа до най-новите тенденции. Работейки с тях, ще можете да видите една нова гледна точка, която да допринесе за развитието на марката Ви.
- Коректна информация – в социалните мрежи лесно може да се разпространи както правилна, така и фалшива информация за кратък период от време. Инфлуенсърите се ангажират изцяло с Вашия продукт и са отговорни пред аудиторията си. Затова те винаги предоставят информацията адекватно, за да оправдаят доверието на своите последователи.
Нека Ви дадем един пример от практиката ни.
Вече Ви разказахме как започна нашата работа с екипа на Probioaction.bg.
След като изградихме цялостна стратегия за онлайн развитието на бизнеса и определихме дългосрочните цели се насочихме към избор на подходящи инфлуенсъри.
Идеята ни бе да открием хора, които са насочени към създаването на интересно и интерактивно съдържание, свързано с лайфстайл, полезни съвети и семейство. Беше важно и тяхната аудитория да се препокрива с тази, до която Probioaction желаят да достигнат.
След дълго проучване, избрахме да работим с @tedyandonova.
Съвместно с инфлуенсърката определихме целите на кампанията и избрахме подходящ продукт, който да ангажира нейната аудитория. Комбинирахме публикуването на поста със сторита, които допълнително увеличиха ангажираността.
Кампанията беше успешна и само за първия ден, харесванията на профила в Инстаграм на бранда се увеличиха с 20%.
Това е само един малък пример как инфлуенс маркетинга може да помогне на бизнеса Ви да се развие. Не пропускайте да се възползвате и Вие като се свържете с екипа на ОптимизирайМЕ и заявите своята БЕЗПЛАТНА консултация още днес.
Следете и нашия блог, защото скоро ще продължим темата.
Вашият коментар